0850 520 720 info@xperity.nl

Klantverhaal

Hulphond Nederland kiest voor Microsoft Dynamics oplossing van Xperity

De coronasituatie van begin 2020 bracht Hulphond Nederland het inzicht dat de overstap van lokale servers naar een cloudoplossing noodzakelijk was. De migratie van werkplekken is al in volle gang, maar ook de verouderde relatie- en hondendatabase moest overgezet worden. Hulphond Nederland heeft daarbij gekozen voor het Microsoft Dynamics 365 platform. Xperity gaat deze implementatie uitvoeren.

Details

Stichting Hulphond
Wil je meer weten over Stichting Hulphond of wil je ook donateur worden? Ga dan via onderstaande button naar de website van Stichting Hulphond en lees hoe jij deze geweldige organisatie kunt steunen.

Van pup tot pensioen: een database in Dynamics 365

De hondendatabase is op dit moment gebouwd in een maatwerkoplossing die niet meer voldoet aan de wensen en eisen van deze tijd. In deze database wordt de journey van de hond, van pup tot pensioen, vastgelegd en gevolgd.  Naast de hondendatabase maakt Hulphond Nederland ook gebruik van een CRM database met daarin alle relaties (vrijwilligers, hondentrainers, cliënten etc.) en de rollen onderling. Daarnaast is er een koppeling met een module voor fondsenwerving en de boekhouding die moet blijven bestaan.

Deze losstaande CRM+ applicaties worden vanaf 2021 ondergebracht in het Dynamics 365 platform van Microsoft. Het krachtige van dit platform is dat alle gewenste applicaties van Hulphond Nederland aanwezig zijn en dat er dus géén maatwerk aan te pas hoeft te komen. Dat is ook één van de speerpunten van Xperity: Microsoft Dynamics 365 opleveren met de reeds beschikbare standaard functionaliteiten.

Xperity - Stichting Hulphond D365

De implementatie en migratie wordt uitgevoerd door de experts (de zogenaamde X-men) van Xperity. Hulphond Nederland heeft voor Xperity gekozen vanwege het bewezen trackrecord voor het opleveren van Microsoft Dynamics 365 trajecten binnen tijd en budget, maar zeker ook vanwege de beschikbaarheid van een professionele service desk. Hetgeen een erg belangrijk eis was van Hulphond Nederland.

Xperity - Stichting Hulphond D365

De voordelen van Dynamics 365 voor een organisatie als Hulphond Nederland

Hulphond Nederland maakt inmiddels gebruik van Microsoft Office 365. Het grote voordeel van Dynamics 365 is dat dit niet alleen samenwerkt met dit pakket maar er ook naadloos mee integreert. Functionaliteiten van Dynamics zijn beschikbaar in de vertrouwde applicaties als Outlook en Teams. Dat was een belangrijke reden voor Hulphond Nederland om voor Dynamics 365 te kiezen, in combinatie met de ondersteuning van Xperity.

Xperity - Stichting Hulphond D365

Xperity is trots om aan de slag te gaan voor Hulphond Nederland, wij geloven dat onze aanpak gaat bijdragen aan een nog betere dienstverlening, op een manier die werkt voor de stichting en de medewerkers.

Daarom heeft Xperity er ook voor gekozen om Hulphond Nederland als sponsor te ondersteunen in het werk wat zij doen. Omdat wij het belangrijk vinden om nog meer mensen perspectief te geven door de inzet van een hulphond.

Klantverhalen

Wij hebben meer dan 100 bedrijven ondersteund bij het optimaliseren van hun bedrijfsprocessen. Zij vertellen graag welke voordelen zij nu ervaren en hoe zij de implementatie ervaren hebben.