Oplossingen
Dynamics 365 For Customer Service: voor excellente klantenservice
For Customer Service bevat alle onderdelen die een moderne klantenservice wenst in een applicatie. Alle belangrijke informatie zit gebundeld in de For Service omgeving. De klantenservice kan eenvoudiger en sneller ingaan op klantvragen die zij ontvangen.

Dynamics for Customer Service
De klantenservice is een belangrijke afdeling binnen elke organisatie. Via de klantenservice komt men in contact met potentiële en bestaande klanten die interesse, vragen of problemen hebben met jouw product of dienst. Door een excellente ervaring te bieden kan men van potentiële klanten, klanten maken of bestaande klanten behouden. Toch valt er in elk bedrijf winst te halen als het gaat om de klantenservice.


Zet Artificial Intelligent (AI) in om je klanten én medewerkers sneller te helpen
De komst van AI biedt op vele manieren uitkomsten en ook binnen Dynamics for Service wordt AI ingezet. Je kan chatbots inschakelen, die op basis van AI vragen en antwoorden aan elkaar weet te koppelen. Mocht er via de chat een vraag binnenkomen, dan weet het systeem vele vragen te beantwoorden zonder dat daar een menselijke schakel tussen zit.
Beschikt de chatbot niet over de juiste antwoorden, bijvoorbeeld wanneer de vraag te specifiek is, dan kan er vanzelfsprekend gebeld worden met de klantenservice. Ook hier is AI een belangrijke schakel. De vraag waarmee de klant kampt kan in het systeem gezet worden. Op basis van AI kan het systeem vervolgens aanbevelingen geven, of draagt het informatie aan die de medewerker vervolgens kan inzetten om tot een oplossing te komen.
Belangrijke klanteninformatie in één systeem
In slechts één systeem kun je alles over je (potentiële) klant bijhouden. Wanneer zij contactmomenten gehad hebben, waarover toen gesproken is maar ook bestellingen of aanvragen kunnen medewerkers in één systeem terugvinden. De klantenservice kan met deze informatie makkelijker het koopgedrag van je klant bijhouden. En met deze informatie kan het systeem relevante aanbevelingen geven om gerichter én effectiever cross-selling of upselling in te zetten.
Meer weten?
Interesse in een vrijblijvende demonstratie van Dynamics 365 of gewoon een vraag? Neem vrijblijvend contact met ons op via onderstaand formulier of telefoonnummer. We laten ons graag uitdagen!

Meer weten over Dynamics 365 Customer Service?

Klantverhalen
Wij hebben al meer dan 100 bedrijven ondersteund bij het optimaliseren van bedrijfsprocessen door de inzet van Microsoft Dynamics 365. Hieronder lees je meer over hoe zij dit ervaren hebben.
Hulphond Nederland kiest voor Microsoft Dynamics oplossing van Xperity
KlantverhaalHulphond Nederland kiest voor Microsoft Dynamics oplossing van Xperity De coronasituatie van begin 2020 bracht Hulphond Nederland het...
Processen digitaliseren en groei stimuleren voor Paleis Het Loo dankzij Dynamics 365
KlantverhaalProcessen digitaliseren en groei stimuleren voor Paleis Het Loo dankzij Dynamics 365Paleis Het Loo Lisanne Meijerink “Paleis Het Loo is...
Inzicht in de bedrijfsresultaten en procesoptimalisatie voor Intures
KlantverhaalInzicht in de bedrijfsresultaten en procesoptimalisatie voor Intures“We zijn heel blij dat we voor Practice Management 365, in...
Onze laatste blogs
We delen graag onze kennis met jou, om samen te groeien!
Nieuwe Customer Succes Managers gestart bij Xperity
Nieuwe Customer Succes Managers gestart bij Xperity Op 1 maart 2021. zijn er bij Xperity twee nieuwe Customer Succes Managers gestart. Het primaire doel van deze nieuwe collega Xmen is om te zorgen voor meer succes met de producten die we hebben ingezet als Xperity....
ISO certificering | Een mooie mijlpaal voor Xperity!
ISO certificering | Een mooie mijlpaal voor Xperity! Al vanaf de eerste dag is het de ambitie van Xperity om het hoogst haalbare niveau te behalen op het gebied van kwaliteit en informatiebeveiliging. Dat doen we omdat we gepassioneerd zijn in ons vak en de beste...
2020 een bijzonder jaar!
2020 een bijzonder jaar! Het jaar 2020 is voor ons en voor heel Nederland een heel bijzonder jaar geweest. De schaduw die COVID heeft opgeworpen is voelbaar geweest voor onze bedrijfsvoering en onze resultaten, ons team (de X(wo)men) maar ook voor onze klanten en...