0850 520 720 info@xperity.nl

Junior Sales Support – Full time (32-40 uur)

Xperity b.v. - Utrecht
solliciteren

Junior Sales Support – Full time (32-40 uur)

Xperity is één van de snelst groeiende jonge IT organisaties van Nederland (FD Gazelle in 2020 én 2021). Wij helpen bedrijven beter presteren door de inzet van Microsoft Dynamics 365 technologie en zijn erkend door Microsoft als Gold Partner. Op het gebied van Sales Support willen wij de komende jaren flinke stappen zetten. Wil jij mee impact maken? Samen gaan we echt iets moois neerzetten!

Wat ga je doen als Junior Sales Support bij Xperity?

Dit is een functie met veel groeipotentieel. In eerste instantie bestaat je werk met name uit administratief ondersteunen van onze consultants en de sales manager, daarin word je nauw betrokken bij alle salesfacetten. Door de nauwe samenwerking vorm je een team met je andere (commerciële) collega`s en leer je snel de klantenkring van Xperity kennen en beheren.
Jij bent de verbindende schakel tussen de klant, de customer succesmanagers en onze consultants. Daarmee zorg je er mede voor dat de klant optimaal bediend wordt.

Z

Ondersteunen van de sales manager

Als Junior Sales Support ondersteun je gedurende het hele salestraject, van het maken van afspraken met klanten tot het opstellen van offertes/contracten en de opvolging hiervan. Je volgt nieuwe leads die binnenkomen op en brengt in kaart wat het probleem van de klant is. Vervolgens toon je aan hoe het probleem kan worden opgelost met de systemen van Microsoft Dynamics 365, en geef je desgevraagd een demo van het systeem. Verder onderhoud je gedurende het proces contact met de klant en helpt hen met de vragen die zij hebben.

Z

Onderhouden van het klantcontact

Als Junior Sales Support onderhoud je regelmatig contact met de klant, zowel tijdens het salesproces als daarna. Je zorgt ervoor dat de klant een contactpunt heeft, en zorgt ervoor dat de klant tevreden blijft. Nadat ons consulting team het implementatietraject heeft voltooid, zorg jij ervoor dat de overdracht wordt gemaakt naar de Xperity Servicedesk.

Z

Met wie werkt de Junior Sales Support nauw samen?

Als Junior Sales Support werk je nauw samen met verschillende collega’s. Van Business Development tot en met de Servicedesk medewerkers, zij informeren jou over wat er speelt bij onze klanten. Daarnaast werk je natuurlijk veel samen met de salesmanager en ondersteun je de Customer Succes Manager bij het tevreden houden van klanten.

Wat zoeken wij?

Customer Succes Manager
Customer Succes Manager Wat krijg jij

Wat krijg jij?

Bij Xperity zijn er veel mogelijkheden. Naast de gunstige voorwaarden (vast contract, goed salaris, uitstekende secundaire voorwaarden en doorgroeimogelijkheden), krijg je ook de kans om aan gave projecten en uitdagende vraagstukken te werken! Je wordt begeleidt door ervaren en deskundige collega’s in een hecht team, dat samenwerken hoog in het vaandel heeft staan.

Wat kan jij verwachten van Xperity?

Een innovatieve organisatie

Een innovatieve organisatie waarin CRM in de volle breedte wordt gezien als een strategische propositie die wordt ingevuld met Microsoft Dynamics 365 en het Powerplatform.

 

Platte organisatie

Een professionele en inspirerende omgeving waar inzet en initiatief wordt beloond. Platte organisatie met korte lijntjes en aandacht voor elkaar. Prettige en ervaren collega’s die allemaal zijn gecertificeerd en samenwerken hoog in het vaandel hebben.

Leuke sfeer

Informele sfeer, waar we hard werken afwisselen met leuke activiteiten en lekker eten. Zo gaan we binnenkort gezellig een weekendje weg!

Toonaangevende projecten

Met impact werken aan verschillende toonaangevende projecten bij aansprekende klanten.

Doorgroeimogelijkheden en super ervaren collega’s

Een omgeving waarin doorgroeimogelijkheden en kennisontwikkeling centraal staan en je omringd bent met senior collega’s die je graag helpen.

Hier ga jij werken!

Over ons – het X-Team

Bij Xperity richten wij ons op Microsoft Dynamics 365 oplossingen. Dit implementeren wij met passie bij onze klanten. Om hen zo goed mogelijk van dienst te zijn is het van belang dat er een goed team achter staat. Bij Xperity spreken wij niet over zomaar een team, maar over een X-Team met X-men. Elke X-men beschikt over de algemene kennis van Microsoft Dynamics 365, maar kent ook zijn of haar eigen specialisme – onze bovennatuurlijke krachten. En door deze krachten met elkaar te bundelen weten wij super mooie resultaten te boeken bij onze klanten!

We hechten veel waarde aan teamspirit. We delen onze kennis, vieren samen onze successen en helpen elkaar om de beste klantervaring te bieden aan onze klanten.

      Solliciteer via het onderstaande formulier!

      Of stuur jouw CV en Motivatie naar pieter.de.wit@xperity.nl of info@xperity.nl

        Liever solliciteren tijdens één op één gesprek? Kom dan gerust langs voor een kop koffie!
        Ja, ik bespreek mijn carrière mogelijkheden bij Xperity liever tijdens een kop koffie

        Andere vacatures bij Xperity

        Customer Succes Manager

        Customer Succes Manager – Full time (32-40 uur) Xperity is één van de snelst groeiende jonge IT organisaties van Nederland (FD Gazelle in 2020 én...

        Gerelateerde vacatures

        Customer Succes Manager

        Customer Succes Manager – Full time (32-40 uur) Xperity is één van de snelst groeiende jonge IT organisaties van Nederland (FD Gazelle in 2020 én...