XCare 365 informatiemiddag | 7 november

Speciaal voor de zorgsector organiseren wij informatiemiddag waarbij onze unieke oplossing XCare 365 centraal staat. Naast dat wij graag uitleg geven over onze unieke oplossing voor de zorgsector komt onze klant Annatommie ook meer vertellen over hoe zij de XCare 365 oplossing ervaren. We starten met een lunch en sluiten we af met een netwerkborrel. Om voldoende inspiratie op te doen, hosten we het evenement bij Microsoft in Amsterdam.

Meer weten over XCare 365? Hieronder, of op onze XCare 365 pagina, vind je meer informatie!

Over de XCare 365 informatiemiddag

  • Wanneer: 7 november 2019
  • Waar: Microsoft (Evert van de Beekstraat 354, 1118 CZ Schiphol)
  • Hoelaat: vanaf 12:00 uur (lunch en borrel inbegrepen)

Aanmelden

Ik ga akkoord met de privacyverklaring

Het programma ziet er als volgt uit:

  • 1200 uur Ontvangst met lunch
  • 1300 uur Opening door Microsoft
  • 1330 uur Presentatie XCare 365 in de zorg door Xperity
  • 1530 uur Afronding en vragen
  • 1600 uur Napraten met drankje

Wat is XCare 365?

XCare 365 is een Microsoft Cloud oplossing, speciaal gemaakt door Xperity. Met XCare 365 bieden we zorginstellingen oplossingen om de zorgverlening te verbeteren, de relaties met ketenpartners te verbeteren en te onderhouden, zorgaanbestedingen effectiever en efficiënter op te volgen en biedt het ruimte voor HR-zaken zoals werving en selectie, maar ook het behoudt van zorgprofessionals. De XCare 365 oplossing lost deze problemen op in verschillende modules die los van elkaar of gezamenlijk in elkaar gezet kunnen worden.

We hebben XCare 365 zorgvuldig samengesteld en hebben in samenwerking met Microsoft en enkele zorgprofessionals gekeken welke knelpunten de zorgsector kent en hoe het Microsoft platform hierbij kan helpen. Op deze manier hebben wij ervoor gezorgd dat het systeem dichtbij de zorgprocessen blijft. Zo weten wij dat elke zorgorganisatie beschikt over een ECD- of EPD-systeem, waardoor de insteek van XCare 365 niet ligt op het vervangen van het bestaande ECD- of EPD-systeem maar door er een verrijking op te zijn.

XCare 365 bundelt verschillende processen in slechts één systeem. Losse bestanden, papieren, hersenspinsels of systemen zijn dus niet meer nodig. En doordat XCare 365 een Microsoft Cloud product is, is alles ook nog in lijn met de AVG-richtlijnen. De zorgprofessionals kunnen het systeem altijd en overal gebruiken doordat alle informatie in de Cloud zit. Zij zijn niet langer meer tijd- of plaatsgebonden en kunnen ten alle tijden informatie inzien of bijwerken. Iedereen is altijd op de hoogte van de laatste updates en informatie.

Meer informatie over de modules kun je hier vinden in onze brochure.

De XCare 365 modules

XCare bevat verschillende modules om de zorgverlening te vereenvoudigen. De modules kunnen los of in combinatie met elkaar ingezet worden. XCare 365 kent de volgende modules:

  • Ketenpartnermanagement – Overzicht van alle zakelijke relaties en inzicht in wie wat precies heeft afgesproken met deze relatie.
  • Zorgaanbesteding management - Het aanvragen van subsidies vergt de nodige documentatie en controle. XCare 365 bundelt alle informatie in één overzicht, waarbij alle aanvragen getoond worden inclusief de statussen en vervolgstappen van de aanvragen.
  • Werven van zorgprofessionals - In XCare 365 kan je vacatures bedenken en uitzetten, maar ook sollicitaties ontvangen, uitnodigen en zelfs een aanbod versturen is hierin mogelijk.
  • Cliënt intake - maakt een standaard proces die doorlopen moet worden om een zorgaanvraag op een juiste manier te registreren.
  • Cliëntcontactcenter - eenvoudiger én slimmer zorgvragen oppakken, waarbij er een dossier bijgehouden kan worden.
  • Meten van de tevredenheid - Data geeft veel relevante en interessante informatie. Door alle informatie te bundelen in XCare 365 kan er veel waardevolle informatie uit gehaald worden

Dit zegt Jeugdbescherming West over XCare 365:

“Voornamelijk op het gebied van relatiebeheer met onze ketenpartners misten we een centrale applicatie. De keuze voor Microsoft en Xperity is voor ons logisch want de oplossing werkt volledig in- en met Office 365, welke wij op dit moment door de gehele organisatie aan het uitrollen zijn. Daarnaast biedt Xperity een bijna kant-en-klare oplossing voor dit onderdeel waardoor we binnen twee maanden live kunnen zijn”