0850 520 720 info@xperity.nl
Microsoft CRM voor kleine organisaties

Microsoft CRM voor kleine organisaties

Customer Relationship Management is een sterke toevoeging voor elke organisatie. Actief bezig zijn met CRM betekent namelijk actief bezig zijn met klantrelaties en het verbeteren van de klantervaring.

Toch gebruiken veel kleinere organisatie nog geen CRM, omdat veel pakketten te ingewikkeld en prijzig zijn voor functies die je als MKB helemaal niet nodig hebt. In ons Whitepaper leggen wij uit waarom elke organisatie CRM nodig heeft, en wat de oplossing is voor kleinere organisaties.

crm voor it bedrijven
5 tips voor efficiëntere zorg met CRM

5 tips voor efficiëntere zorg met CRM

Xperity werkt al ruim 5 jaar samen met Microsoft om de zorgmarkt te helpen met de uitdagingen die zij tegenkomen. Tijdens deze reis zagen we meerdere terugkerende problemen, en zochten we naar de oplossingen om zorginstellingen weer te laten doen wat zij het beste kunnen: het leveren van goede zorg.

In ons Whitepaper geven we 5 tips voor zorginstellingen om meer te doen met minder middelen, gebaseerd op onze ervaringen.

crm voor it bedrijven
Trendrapport Wat leeft er in de zorg in Nederland?

Trendrapport Wat leeft er in de zorg in Nederland?

Veel zorgorganisatie worstelen met dezelfde problemen, zoals de steeds meer toenemende vraag naar zorg en de beschikbaarheid van minder middelen. Ondanks dat bijna elke zorgorganisatie van zulke problemen last heeft, is niet iedereen op de hoogte van wat er speelt. Daarom heeft Xperity in samenwerking met Microsoft onderzoek gedaan naar de Nederlandse zorgsector.

De resultaten vindt je in ons trendrapport, dus vul snel het formulier in om het rapport te ontvangen: