Oplossingen
Dynamics 365 Marketing: de slimme allround marketingtool
Door op het juiste moment, de juiste boodschap uit te zenden kan je nieuwe leads en klanten binnenhalen. Binnen marketing kun je de gehele customer journey vormgeven, landingspagina’s creëren en andere marketingacties vormgeven en uitzenden.
Weten wat de juiste CRM oplossing is voor jouw bedrijf?
Marketing automation
Marketing is voor ieder bedrijf een belangrijk onderdeel. Door op het juiste moment, de juiste boodschap uit te zenden kan een bedrijf nieuwe leads en klanten binnenhalen. Voor ieder bedrijf is dat hetzelfde, enkel de inzet en het type bericht verschilt per branche en type organisatie. Wat wij bij vele bedrijven zien is dat marketinguitingen via verschillende systemen of programma’s gemaakt, ingezet en geanalyseerd wordt. Het kan veel tijdwinst opleveren door alles in één systeem te koppelen. En tijdwinst kan uiteindelijk kostenbesparing of zelfs geld opleveren.
Marketing en Sales versterken elkaar
Je kan jouw doelgroep in de gehele customer journey volgen. De salesafdeling kan hier ook op inspelen. Marketeers en salesmensen kunnen zelfs op individueel niveau zien welke stappen men doorlopen heeft. Aan elke stap binnen de customer journey en per contactmoment kan een waarde gekoppeld worden. Deze waarde geeft inzicht in hoeverre de (nieuwe) lead bereid is tot een aankoop – hoe warm of koud jouw lead is. Wanneer jouw lead een bepaalde waarde toegekend heeft gekregen – bijvoorbeeld omdat men de email heeft geopend, de website heeft bezocht en de Facebookbedrijfspagina ‘leuk vindt’- kan jouw marketeer de lead doorgeven aan de salesafdeling. De salesafdeling kan dan vervolgens een telefonische opvolging inplannen met de nieuwe lead. Door de inzet van Dynamics Marketing kun je dus gerichter en eenvoudiger gekwalificeerde leads opvolgen.
Marketingacties bedenken, bouwen en uitzetten in één omgeving
Met Dynamics Marketing kun je in één omgeving de gehele marketing bedenken, bouwen, inplannen en uitzetten en kan zo de totaaloplossing worden voor alle marketing. Emailmarketing en landingspagina’s kunnen eenvoudig aangemaakt worden binnen de Dynamics omgeving. Hier heb je geen losse systemen meer voor nodig. De uitkomsten van de campagnes zijn vervolgens ook weer eenvoudig terug te vinden in de Dynamics omgeving. Op basis van resultaten kunnen er vervolgens weloverwogen beslissingen gemaakt worden.
Meer weten over Microsoft Dynamics 365 Marketing?
Interesse in een vrijblijvende demonstratie van Dynamics 365 Marketing of gewoon een vraag? Neem vrijblijvend contact met ons op via onderstaand button of telefoonnummer. We laten ons graag uitdagen!
Meer weten over Dynamics 365 Marketing?
Klantverhalen
Wij hebben al meer dan 100 bedrijven ondersteund bij het optimaliseren van bedrijfsprocessen door de inzet van Microsoft Dynamics 365. Hieronder lees je meer over hoe zij dit ervaren hebben.
Stichting Giving Back creëert meer leads met behulp van Dynamics 365
Stichting Giving Back creërt meer leads met behulp van Dynamics 365Stichting Giving Back is een organisatie die zich inzet voor jongeren voor wie...
Hulphond Nederland begeleidt hulphonden van Pup tot Pensioen met Dynamics 365
Hulphond Nederland begeleidt hulphonden van Pup tot Pensioen met Dynamics 365Hulphond Nederland is een non-profit organisatie die zich richt op het...
Motivaction implementeert nieuw Dynamics systeem samen met Xperity
Motivaction implementeert nieuw Dynamics systeem samen met XperityMotivaction is een marktonderzoeksbureau wat bedrijven helpt met het vinden van de...
Onze laatste blogs
We delen graag onze kennis met jou, om samen te groeien!
Terugblik: de Community Care Roadshow
Terugblik:De Community Care Roadshow: Hoe Microsoft met AI de zorg gaat veranderenOp 12, 13 en 14 Maart 2024 hebben Microsoft en Xperity de handen ineengeslagen voor een gezamenlijk evenement: De Community Care Roadshow over hoe Microsoft met AI de zorg gaat...
7 tips bij het implementeren van CRM
7 tips bij het implementeren van CRMHet implementeren van een Customer Relationship Management (CRM)-systeem kan een grote positieve verandering zijn voor bedrijven van elke omvang. Het biedt de mogelijkheid om klantrelaties te versterken, verkoopprocessen te...
CRM voor B2B en B2C: de belangrijkste verschillen
CRM voor B2B EN B2C: de belangrijkste verschillenEr zijn veel verschillen in het gebruik van CRM tussen Business to Business (B2B) en Business to Consumer (B2C). In deze blog gaan we in op de belangrijkste verschillen en waarom beide uitgangspunten een andere...