0850 520 720 info@xperity.nl

Oplossingen

Dynamics 365 Marketing: de slimme allround marketingtool

Door op het juiste moment, de juiste boodschap uit te zenden kan je nieuwe leads en klanten binnenhalen. Binnen marketing kun je de gehele customer journey vormgeven, landingspagina’s creëren en andere marketingacties vormgeven en uitzenden.

Dynamics 365 marketing
[

Marketing automation

Marketing is voor ieder bedrijf een belangrijk onderdeel. Door op het juiste moment, de juiste boodschap uit te zenden kan een bedrijf nieuwe leads en klanten binnenhalen. Voor ieder bedrijf is dat hetzelfde, enkel de inzet en het type bericht verschilt per branche en type organisatie. Wat wij bij vele bedrijven zien is dat marketinguitingen via verschillende systemen of programma’s gemaakt, ingezet en geanalyseerd wordt. Het kan veel tijdwinst opleveren door alles in één systeem te koppelen. En tijdwinst kan uiteindelijk kostenbesparing of zelfs geld opleveren.

Marketing en Sales versterken elkaar

Je kan jouw doelgroep in de gehele customer journey volgen. De salesafdeling kan hier ook op inspelen. Marketeers en salesmensen kunnen zelfs op individueel niveau zien welke stappen men doorlopen heeft. Aan elke stap binnen de customer journey en per contactmoment kan een waarde gekoppeld worden. Deze waarde geeft inzicht in hoeverre de (nieuwe) lead bereid is tot een aankoop – hoe warm of koud jouw lead is. Wanneer jouw lead een bepaalde waarde toegekend heeft gekregen – bijvoorbeeld omdat men de email heeft geopend, de website heeft bezocht en de Facebookbedrijfspagina ‘leuk vindt’- kan jouw marketeer de lead doorgeven aan de salesafdeling. De salesafdeling kan dan vervolgens een telefonische opvolging inplannen met de nieuwe lead. Door de inzet van Dynamics Marketing kun je dus gerichter en eenvoudiger gekwalificeerde leads opvolgen.

Marketingacties bedenken, bouwen en uitzetten in één omgeving

Met Dynamics Marketing kun je in één omgeving de gehele marketing bedenken, bouwen, inplannen en uitzetten en kan zo de totaaloplossing worden voor alle marketing. Emailmarketing en landingspagina’s kunnen eenvoudig aangemaakt worden binnen de Dynamics omgeving. Hier heb je geen losse systemen meer voor nodig. De uitkomsten van de campagnes zijn vervolgens ook weer eenvoudig terug te vinden in de Dynamics omgeving. Op basis van resultaten kunnen er vervolgens weloverwogen beslissingen gemaakt worden.

Meer weten over Microsoft Dynamics 365 Marketing?

Interesse in een vrijblijvende demonstratie van Dynamics 365 Marketing of gewoon een vraag? Neem vrijblijvend contact met ons op via onderstaand button of telefoonnummer. We laten ons graag uitdagen!

Microsoft Dynamics 365 Phone

Klantverhalen

Wij hebben al meer dan 100 bedrijven ondersteund bij het optimaliseren van bedrijfsprocessen door de inzet van Microsoft Dynamics 365. Hieronder lees je meer over hoe zij dit ervaren hebben.

Onze laatste blogs

We delen graag onze kennis met jou, om samen te groeien!

Xperity: World-class Workplace 2022/23!

Xperity: World-class Workplace 2022/23!

Xperity: World-class Workplace 2022/23!Xperity heeft de onderscheiding World-class Workplace 2022-23 verkregen. Deze onderscheiding laat zien dat Xperity door onze werknemers wordt gezien als een uitstekende plek om te werken. Wij zijn hier enorm trots op. Bij Xperity...

Lees meer
Waarom Xperity Customer Succes Managers heeft

Waarom Xperity Customer Succes Managers heeft

Waarom Xperity Customer Succes Managers heeftEen customer Succes manager, ook wel CSM genoemd, is een functieomschrijving die je steeds meer voorbij ziet komen. Tien jaar geleden had nog niemand van deze term gehoord. Inmiddels behoort de CSM rol tot een van de meest...

Lees meer
Hoe Custom Help jouw organisatie kan helpen

Hoe Custom Help jouw organisatie kan helpen

Hoe Custom Help jouw organisatie kan helpenAdoptie Een veel gehoorde uitdaging na het invoeren van een CRM-applicatie is de adoptie. Een net nieuw geactiveerde CRM-applicatie moet ingebakken worden binnen de processen van het bedrijf en medewerkers (oftewel de...

Lees meer