0850 520 720 info@xperity.nl

Microsoft Community Care

In Nederland staan we voor enkele grote uitdagingen in zorg: de vergrijzing neemt toe met een verwachte groei van 70-plussers naar 2,75 miljoen in 2025. Daarnaast verwachten cliënten en verwanten meer, een betere ervaring en meer controle over hun gezondheid. Volgens het CBS werkt momenteel al 1 op de 6 Nederlanders in de zorg. Zorginstellingen moeten dus meer zorg bieden met minder middelen. Een mogelijke oplossing hiervoor is Community Care, een CRM-dataplatform wat Xperity in samenwerking met Microsoft heeft ontwikkeld. Lees hieronder verder!

Meer weten over wat er allemaal speelt in de zorg in Nederland? Download ons trendrapport.

Microsoft Community Care

Community Care, een samenwerking tussen Microsoft en Xperity, is een geavanceerd CRM-platform ontworpen voor de zorgsector. Het platform stelt zorginstellingen in staat om gestructureerde netwerken te organiseren, cliëntgegevens te visualiseren, en zorgprocessen te optimaliseren. Met functies zoals gepersonaliseerde zorgreizen, slimme zorgtechnologie en een 360-graden cliëntbeeld, bevordert Community Care geautomatiseerde communicatie en efficiënte zorgverlening. Het resultaat? Een naadloze zorgervaring, zowel voor zorgverleners als cliënten.

Klantverhalen

Wij hebben al meer dan 100 bedrijven ondersteund bij het optimaliseren van bedrijfsprocessen door de inzet van Microsoft Dynamics 365. Hieronder lees je meer over hoe zij dit ervaren hebben.

Onze laatste blogs

We delen graag onze kennis met jou, om samen te groeien!

Terugblik: de Community Care Roadshow

Terugblik: de Community Care Roadshow

Terugblik:De Community Care Roadshow: Hoe Microsoft met AI de zorg gaat veranderenOp 12, 13 en 14 Maart 2024 hebben Microsoft en Xperity de handen ineengeslagen voor een gezamenlijk evenement: De Community Care Roadshow over hoe Microsoft met AI de zorg gaat...

Lees meer
7 tips bij het implementeren van CRM

7 tips bij het implementeren van CRM

7 tips bij het implementeren van CRMHet implementeren van een Customer Relationship Management (CRM)-systeem kan een grote positieve verandering zijn voor bedrijven van elke omvang. Het biedt de mogelijkheid om klantrelaties te versterken, verkoopprocessen te...

Lees meer
CRM voor B2B en B2C: de belangrijkste verschillen

CRM voor B2B en B2C: de belangrijkste verschillen

CRM voor B2B EN B2C: de belangrijkste verschillenEr zijn veel verschillen in het gebruik van CRM tussen Business to Business (B2B) en Business to Consumer (B2C). In deze blog gaan we in op de belangrijkste verschillen en waarom beide uitgangspunten een andere...

Lees meer