Microsoft Community Care
In Nederland staan we voor enkele grote uitdagingen in zorg: de vergrijzing neemt toe met een verwachte groei van 70-plussers naar 2,75 miljoen in 2025. Daarnaast verwachten cliënten en verwanten meer, een betere ervaring en meer controle over hun gezondheid. Volgens het CBS werkt momenteel al 1 op de 6 Nederlanders in de zorg. Zorginstellingen moeten dus meer zorg bieden met minder middelen. Een mogelijke oplossing hiervoor is Community Care, een CRM-dataplatform wat Xperity in samenwerking met Microsoft heeft ontwikkeld. Lees hieronder verder!
Meer weten over wat er allemaal speelt in de zorg in Nederland? Download ons trendrapport.
Microsoft Community Care

Plan nu een vrijblijvend gesprek om meer te weten te komen
Community Care, een samenwerking tussen Microsoft en Xperity, is een geavanceerd CRM-platform ontworpen voor de zorgsector. Het platform stelt zorginstellingen in staat om gestructureerde netwerken te organiseren, cliëntgegevens te visualiseren, en zorgprocessen te optimaliseren. Met functies zoals gepersonaliseerde zorgreizen, slimme zorgtechnologie en een 360-graden cliëntbeeld, bevordert Community Care geautomatiseerde communicatie en efficiënte zorgverlening. Het resultaat? Een naadloze zorgervaring, zowel voor zorgverleners als cliënten.
Schrijf je nu in voor de Community Care Roadshow in januari!



Vraag vrijblijvend een gesprek aan om meer te weten te komen over Microsoft Community Care.
Klantverhalen
Wij hebben al meer dan 100 bedrijven ondersteund bij het optimaliseren van bedrijfsprocessen door de inzet van Microsoft Dynamics 365. Hieronder lees je meer over hoe zij dit ervaren hebben.
Motivaction implementeert nieuw Dynamics systeem samen met Xperity
Motivaction implementeert nieuw Dynamics systeem samen met XperityMotivaction is een marktonderzoeksbureau wat bedrijven helpt met het vinden van de...
Reinier van Arkel creëert meer ruimte voor zorg met Dynamics 365
Reinier van Arkel creëert meer ruimte voor zorg met Dynamics 365Reinier van Arkel is een zorginstelling die zich focust op de geestelijke...
Waarom EDCO gebruik maakt van Microsoft Dynamics CRM
Waarom EDCO gebruik maakt van Microsoft Dynamics 365 CRMEDCO is een wereldwijd opererend import/exportbedrijf dat handelt in meer dan 20.000...
Onze laatste blogs
We delen graag onze kennis met jou, om samen te groeien!
7 tips bij het implementeren van CRM
7 tips bij het implementeren van CRMHet implementeren van een Customer Relationship Management (CRM)-systeem kan een grote positieve verandering zijn voor bedrijven van elke omvang. Het biedt de mogelijkheid om klantrelaties te versterken, verkoopprocessen te...
CRM voor B2B en B2C: de belangrijkste verschillen
CRM voor B2B EN B2C: de belangrijkste verschillenEr zijn veel verschillen in het gebruik van CRM tussen Business to Business (B2B) en Business to Consumer (B2C). In deze blog gaan we in op de belangrijkste verschillen en waarom beide uitgangspunten een andere...
Xperity steunt UNICEF als Business Buddie in Madagaskar
Xperity steunt UNICEF als Business Buddie in MadagaskarXperity helpt inwoners van Zuid-Madagaskar bij het creëren van een betere toekomst door samen met UNICEF te investeren in klimaatslimme dorpen. Hierdoor zijn de bewoners beter in staat de gevolgen van...