0850 520 720 info@xperity.nl

Online leads genereren

Online marketing is het bereiken van je marketingdoelen door gebruik van digitale technologie waaronder internet. Het is tegenwoordig niet meer weg te denken. Iedereen is altijd online en connected. Door je marketing slim in te zetten kun je eenvoudig en zonder al te veel moeite sales-ready leads genereren. Hiervoor moet je precies daar aanwezig zijn, waar jouw klant zich bevindt.

Ken je klant door data

De eerste en belangrijkste stap om eenvoudig zelf online leads te genereren is om zoveel mogelijk relevante data te verzamelen. Data kan je vertellen welk platform, bericht en tijdstip je moet gebruiken om de meeste views en clicks te verzamelen. Het vertelt je welke tone-of-voice je moet gebruiken en wat voor type bericht – bijvoorbeeld salesgericht of informatief – het beste werkt om de meeste leads te generen.

Met deze relevante data kan jij jouw ideale doelgroep gaan vormen. Jouw ideale doelgroep omvat mensen die het meest geneigd zijn om jouw product of dienst te kopen. Zodra dit helder is kun je jouw marketinguitingen, marketingbudget en tijd het beste inzetten om de meeste leads te generen.

Zonder moeilijke trucjes méér warme leads genereren met marketing automation

Door op het juiste moment, het juiste bericht uit te sturen kun je de aandacht trekken van leads. Met marketing automation kun je flink wat tijd, geld en moeite besparen. Je stelt vooraf in hoe je jouw customer journey wilt hebben. Zo bepaal je zelf hoe, wie, wat én welk bericht je wilt uitsturen. Dit kun je specifiek voor bepaalde doelgroepen en/of op basis van triggers/uitgevoerde acties van de prospect uitzetten. Zowel je advertenties als marketing e-mails en social media post kan je automatiseren. Het enige wat je hiervoor hoeft te doen is de content bedenken, het medium kiezen en het marketing bericht vormgeven.

Oplossingen

Dynamics 365 Sales

Slimmer verkopen dankzij inzicht en hulp van AI. Stroomlijn je salesprocessen en krijg je volledig inzicht in de salesfunnel. Dit alles met volledige focus op jouw klanten.

DYNAMICS 365 Marketing

Door op het juiste moment, de juiste boodschap uit te zenden kan je nieuwe leads en klanten binnenhalen. Bedenk customer journey, creeër landingspagina’s en zet je marketingacties uit.

DYNAMICS 365 CUSTOMER SERVICE

Customer Service bevat alle onderdelen die een moderne klantenservice wenst in een applicatie. Zij kunnen sneller en klantgerichter ingaan op de klantvragen die zij ontvangen.

Meer weten over Microsoft Dynamics 365?

Vraag een demo aan!

Klantverhalen

Wij hebben al meer dan 100 bedrijven ondersteund bij het optimaliseren van bedrijfsprocessen door de inzet van Microsoft Dynamics 365. Hieronder lees je meer over hoe zij dit ervaren hebben.

Onze laatste blogs

We delen graag onze kennis met jou, om samen te groeien!

Dynamics 365 Prijsupdate: Wat je moet weten

Dynamics 365 Prijsupdate: Wat je moet weten

Dynamics 365 Prijsupdate: Wat je moet wetenMicrosoft heeft een belangrijke update aangekondigd van de prijsstructuur voor Dynamics 365, die op 1 oktober 2024 in werking treedt. Dit is de eerste prijsverhoging in vijf jaar*, en deze weerspiegelt de aanzienlijke...

Lees meer
Terugblik: de Community Care Roadshow

Terugblik: de Community Care Roadshow

Terugblik:De Community Care Roadshow: Hoe Microsoft met AI de zorg gaat veranderenOp 12, 13 en 14 Maart 2024 hebben Microsoft en Xperity de handen ineengeslagen voor een gezamenlijk evenement: De Community Care Roadshow over hoe Microsoft met AI de zorg gaat...

Lees meer
7 tips bij het implementeren van CRM

7 tips bij het implementeren van CRM

7 tips bij het implementeren van CRMHet implementeren van een Customer Relationship Management (CRM)-systeem kan een grote positieve verandering zijn voor bedrijven van elke omvang. Het biedt de mogelijkheid om klantrelaties te versterken, verkoopprocessen te...

Lees meer