0850 520 720 info@xperity.nl

Digitalisering in de zorg

In de dynamische wereld van de zorg, waar de druk van vergrijzing en complexere zorgvragen toeneemt, staat innovatie centraal. De uitdagingen zijn groot. Meer doen met minder, de kwaliteit behouden en tegelijkertijd de communicatie met cliënten en partners verbeteren. Xperity heeft digitale oplossingen ontworpen om de efficientie te verhogen en de zorgverlening te optimaliseren.

Meerdere zorginstellingen hebben de digitale transformatie al ondergaan. Hierdoor hebben ze een betere samenwerking, gestroomlijnde processen en verhoogde cliënttevredenheid bereikt. Bekijk onze oplossing voor de zorg, Community Care, of vraag direct een demo aan om meer te weten te komen.

Ketenpartner management

Door vernieuwde wetgeving is het opbouwen en onderhouden van een goed zakelijk ketenpartner netwerk van essentieel belang voor een zorginstelling. Een goed netwerk zorgt voor meer kansen om te groeien, zowel door een grotere aanstroom van cliënten (doordat er sneller doorverwezen wordt richting jouw zorginstelling) als bijvoorbeeld het verkrijgen van subsidies (managen van aanbestedingen). Echter is het voor veel zorginstellingen lastig om de communicatie richting ketenpartners te managen. Het is zaak om een duidelijk overzicht van je partners te hebben waarnaar makkelijk via verschillende kanalen gecommuniceerd kan worden.

 

Veilige zorg

Helaas is het vaak nog steeds zo dat informatie van zorgorganisaties verspreid staan. Op papier, in de hoofden van de medewerkers of in losse Excel sheets. Dit werkt niet efficiënt én is bovendien ook niet AVG-compliant (GDPR). Dit veel voorkomende probleem kan eenvoudig aangepakt worden wanneer alle data en informatie gebundeld wordt in één systeem. Hiermee kan een organisatie snel en gemakkelijk bij de juiste informatie en voldoe je aan de AVG-wetgeving.

Subsidies en aanbestedingen aanvragen

Subsidies en aanbestedingen zijn voor zorginstellingen erg belangrijk. Voor velen is dit de gelegenheid om innovaties te kunnen financieren of andere nodige projecten te kunnen bekostigen. Het aanvragen van subsidies of aanbestedingen kan echter behoorlijk wat regelwerk met zich meebrengen. Documenten, mailwisseling, afspraken en overige contactmomenten zijn belangrijke aspecten die het succes van de aanvraag kunnen bepalen.

Cliënt intake en contactmomenten vastleggen

De cliënt intake (óf het instroomproces) is een belangrijk proces waarmee zorginstellingen iedere dag te maken hebben. Vaak zien wij dat dit proces niet structureel vastgelegd wordt, waardoor je potentiële cliënten uit het oog verliest en er slechte opvolging van de zorgaanvraag plaatsvindt. Bij een gestructureerd cliënt intakeproces worden alle belangrijke factoren van de zorgaanvraag op de juiste manier geregistreerd en pro actief opgevolgd. Dus nooit meer belletjes van familieleden die vragen om een update van de wachtlijst. Uiteindelijk kan dit ook zeer interessante inzichten bieden voor de zorgorganisatie, rapportages waardoor de dienstverlening in de toekomst nog meer verbeterd kan worden.

Oplossingen

Community Care

Community Care is een speciaal samengestelde totaaloplossing voor zorgorganisaties, met modules voor ketenpartnermanagement, aanbestedingen en cliënt contact op basis van Microsoft technologie.

DYNAMICS 365 Marketing

Door op het juiste moment, de juiste boodschap uit te zenden kan je nieuwe leads en klanten binnenhalen. Bedenk customer journey, creeër landingspagina’s en zet je marketingacties uit.

DYNAMICS 365 CUSTOMER SERVICE

Customer Service bevat alle onderdelen die een moderne klantenservice wenst in een applicatie. Zij kunnen sneller en klantgerichter ingaan op de klantvragen die zij ontvangen.

Meer weten over Microsoft Dynamics 365?

Vraag een demo aan!

Klantverhalen

Wij hebben al meer dan 100 bedrijven ondersteund bij het optimaliseren van bedrijfsprocessen door de inzet van Microsoft Dynamics 365. Hieronder lees je meer over hoe zij dit ervaren hebben.

Onze laatste blogs

We delen graag onze kennis met jou, om samen te groeien!

Terugblik: de Community Care Roadshow

Terugblik: de Community Care Roadshow

Terugblik:De Community Care Roadshow: Hoe Microsoft met AI de zorg gaat veranderenOp 12, 13 en 14 Maart 2024 hebben Microsoft en Xperity de handen ineengeslagen voor een gezamenlijk evenement: De Community Care Roadshow over hoe Microsoft met AI de zorg gaat...

Lees meer
7 tips bij het implementeren van CRM

7 tips bij het implementeren van CRM

7 tips bij het implementeren van CRMHet implementeren van een Customer Relationship Management (CRM)-systeem kan een grote positieve verandering zijn voor bedrijven van elke omvang. Het biedt de mogelijkheid om klantrelaties te versterken, verkoopprocessen te...

Lees meer
CRM voor B2B en B2C: de belangrijkste verschillen

CRM voor B2B en B2C: de belangrijkste verschillen

CRM voor B2B EN B2C: de belangrijkste verschillenEr zijn veel verschillen in het gebruik van CRM tussen Business to Business (B2B) en Business to Consumer (B2C). In deze blog gaan we in op de belangrijkste verschillen en waarom beide uitgangspunten een andere...

Lees meer