0850 520 720 info@xperity.nl

Thema’s

Dynamics 365 Sales: verkopen verhogen dankzij data

Slimmer verkopen dankzij inzicht en hulp van AI. Met Dynamics 365 Sales stroomlijn je salesprocessen en krijg je volledig inzicht in de salesfunnel. Het opbouwen van goede relaties wordt tevens eenvoudiger gemaakt door de integratie met LinkedIn Sales Navigator.

Weten wat de juiste CRM oplossing is voor jouw bedrijf?

[

Toekomstbestendig verkopen dankzij Dynamics 365 Sales

Er doen zich elke dag nieuwe kansen op. Targets gaan omhoog en de concurrentie is vaak om te snijden. De oorzaak? Een snel veranderende markt. Salesmanagers en vertegenwoordigers moeten dus snel kunnen reageren op kansen en bedreigingen die zich voortdoen. Dit vraagt om snelle reactietijden en flexibiliteit van de salesmedewerkers. Een inzichtelijk en gedigitaliseerde sales-workflow helpt hen hierbij. Dynamics 365 Sales biedt dit én nog veel meer voor een optimaal verkoopproces.

Ga gerichter achter verkoopkansen aan

Dynamics 365 Sales biedt een inzichtelijke en gedigitaliseerde sales automation en sales pipeline tool, waardoor salesmedewerkers eenvoudiger en gestructureerd te werk kunnen gaan. Er wordt een stappenplan – die zelf aangemaakt en aangepast kan worden – doorlopen om een lead te kwalificeren als verkoopkans. Bij elke stap moet er bepaalde informatie aangevuld en acties ondernomen worden. Documenten, zoals bijvoorbeeld offertes, kan het systeem middels een vast sjabloon aanbieden en kunnen direct verstuurd worden.

Daarnaast laat Dynamics 365 Sales ook zien waar klanten zich binnen de customer journey bevinden en hoe zij zich hierin bewegen. Aan de hand van touchpoints, zoals het bezoeken van de website of het openen van (marketing)emails, kunnen salesmedewerkers gerichter reageren op de ondernomen acties. Je kan dus gerichter kiezen wanneer het gewenst is om (nogmaals) contact met de klant op te nemen, waardoor jouw kans van slagen groter is.

Dynamics 365 sales biedt altijd en overal inzicht

Salesmedewerkers zijn vaak onderweg, waardoor het gewenst is dat zij onafhankelijk van hun plaats werk kunnen verrichten. Dynamics 365 is zo gebouwd dat medewerkers altijd en overal toegang krijgen tot alle data: klantinformatie, informatie over de verkoopkansen en contactmomenten. Het systeem helpt de salesmedewerkers ook op weg dankzij inzichten van artificial intelligence (AI). Het systeem kan hen voorstellen doen om verkopen of klantbinding te stimuleren.

Het systeem is te gebruiken online en offline, op ieder device. Alle data en informatie wordt in de cloud opgeslagen, waardoor iedereen binnen de organisatie ten alle tijden op de hoogte is van alle (klant)informatie. Inkijken en aanvullen van de informatie kan dus altijd en overal, ook even snel tussen afspraken door.

Weten is meten: duidelijke overzichten van verkoopresultaten

Dynamics 365 Sales biedt een duidelijk overzicht met alle informatie die je nodig hebt om sales naar een hoger niveau te tillen. Dankzij een inzichtelijke salespijplijn en customer journey krijg je meer inzicht in de verkoopresultaten. Zoals ze zeggen: meten is weten. Met deze, en andere resultaten, kun je eenvoudig zien welke markten of doelgroepen interessant zijn, welke producten of diensten goed verkopen en wat er extra aandacht nodig heeft.

Klantverhalen

Wij hebben al meer dan 100 bedrijven ondersteund bij het optimaliseren van bedrijfsprocessen door de inzet van Microsoft Dynamics 365. Hieronder lees je meer over hoe zij dit ervaren hebben.

Onze laatste blogs

We delen graag onze kennis met jou, om samen te groeien!

7 tips bij het implementeren van CRM

7 tips bij het implementeren van CRM

7 tips bij het implementeren van CRMHet implementeren van een Customer Relationship Management (CRM)-systeem kan een grote positieve verandering zijn voor bedrijven van elke omvang. Het biedt de mogelijkheid om klantrelaties te versterken, verkoopprocessen te...

Lees meer
CRM voor B2B en B2C: de belangrijkste verschillen

CRM voor B2B en B2C: de belangrijkste verschillen

CRM voor B2B EN B2C: de belangrijkste verschillenEr zijn veel verschillen in het gebruik van CRM tussen Business to Business (B2B) en Business to Consumer (B2C). In deze blog gaan we in op de belangrijkste verschillen en waarom beide uitgangspunten een andere...

Lees meer
Xperity steunt UNICEF als Business Buddie in Madagaskar

Xperity steunt UNICEF als Business Buddie in Madagaskar

Xperity steunt UNICEF als Business Buddie in MadagaskarXperity helpt inwoners van Zuid-Madagaskar bij het creëren van een betere toekomst door samen met UNICEF te investeren in klimaatslimme dorpen. Hierdoor zijn de bewoners beter in staat de gevolgen van...

Lees meer