0850 520 720 info@xperity.nl

Oplossingen

Dynamics 365 Customer Service: voor excellente klantenservice

Dynamics Customer Service bevat alle onderdelen die een moderne klantenservice wenst in een applicatie. Alle belangrijke informatie zit gebundeld in de Service omgeving. De klantenservice kan eenvoudiger en sneller ingaan op klantvragen die zij ontvangen.

[

Dynamics Customer Service

De klantenservice is een belangrijke afdeling binnen elke organisatie. Via de klantenservice komt men in contact met potentiële en bestaande klanten die interesse, vragen of problemen hebben met jouw product of dienst. Door een excellente ervaring te bieden kan men van potentiële klanten, klanten maken of bestaande klanten behouden. Toch valt er in elk bedrijf winst te halen als het gaat om de klantenservice.

Zet Artificial Intelligent (AI) in om je klanten én medewerkers sneller te helpen

De komst van AI biedt op vele manieren uitkomsten en ook binnen Dynamics Customer Service wordt AI ingezet. Je kan chatbots inschakelen, die op basis van AI vragen en antwoorden aan elkaar weet te koppelen. Mocht er via de chat een vraag binnenkomen, dan weet het systeem vele vragen te beantwoorden zonder dat daar een menselijke schakel tussen zit.

Beschikt de chatbot niet over de juiste antwoorden, bijvoorbeeld wanneer de vraag te specifiek is, dan kan er vanzelfsprekend gebeld worden met de klantenservice. Ook hier is AI een belangrijke schakel. De vraag waarmee de klant kampt kan in het systeem gezet worden. Op basis van AI kan het systeem vervolgens aanbevelingen geven, of draagt het informatie aan die de medewerker vervolgens kan inzetten om tot een oplossing te komen.

Belangrijke klanteninformatie in één systeem

In slechts één systeem kun je alles over je (potentiële) klant bijhouden. Wanneer zij contactmomenten gehad hebben, waarover toen gesproken is maar ook bestellingen of aanvragen kunnen medewerkers in één systeem terugvinden. De klantenservice kan met deze informatie makkelijker het koopgedrag van je klant bijhouden. En met deze informatie kan het systeem relevante aanbevelingen geven om gerichter én effectiever cross-selling of upselling in te zetten.

 

Gebundelde informatie laat je leren van elke interactie
Op verschillende manieren bundelt Dynamics Customer Service relevante informatie om je product, dienst en onderneming naar een hoger niveau te tillen. Doordat alle feedback, klachten en vragen in één systeem zichtbaar zijn kun je bijsturen waar nodig. Maar ook algemene informatie over welke producten en/of diensten vaker aangeschaft worden of welke landen of plaatsen populair zijn geven inzicht in het koopgedrag. Op basis van data kan er een gedegen beslissingen genomen worden.

Meer weten?

Interesse in een vrijblijvende demonstratie van Dynamics 365 of gewoon een vraag? Neem vrijblijvend contact met ons op via onderstaand formulier of telefoonnummer. We laten ons graag uitdagen!

Klantverhalen

Wij hebben al meer dan 100 bedrijven ondersteund bij het optimaliseren van bedrijfsprocessen door de inzet van Microsoft Dynamics 365. Hieronder lees je meer over hoe zij dit ervaren hebben.

Onze laatste blogs

We delen graag onze kennis met jou, om samen te groeien!

Marketing automation voor B2B organisaties

Marketing automation voor B2B organisaties

Marketing automation voor B2B organisatiesHoewel iedereen de term ‘Marketing Automation’ wel eens heeft gehoord zie je dat vooral veel B2B organisaties eigenlijk niet precies weten wat het is en waarom ze het zouden moeten gebruiken, terwijl de mogelijkheden die...

Lees meer
4 redenen om PSA software in te zetten

4 redenen om PSA software in te zetten

4 redenen om PSA software in te zetten voor meer controle op projectadministratieWat precies is PSA software? PSA is een Engelse term en staat voor Professional Services Automation. PSA software is bedrijfssoftware die speciaal ontwikkeld is voor bedrijven die actief...

Lees meer

Wij gebruiken cookies om het gebruik van onze website gemakkelijk te maken. Bezoek je onze website, dan ga je akkoord met deze cookies.  Meer info

Chat openen
1
💬 Hulp nodig?
Hallo!👋
Kunnen wij je helpen?