0850 520 720 info@xperity.nl

Oplossingen

Dynamics 365 Customer Service: voor excellente klantenservice

Dynamics Customer Service bevat alle onderdelen die een moderne klantenservice wenst in een applicatie. Alle belangrijke informatie zit gebundeld in de Service omgeving. De klantenservice kan eenvoudiger en sneller ingaan op klantvragen die zij ontvangen.

Weten wat de juiste CRM oplossing is voor jouw bedrijf?

[

Dynamics Customer Service

De klantenservice is een belangrijke afdeling binnen elke organisatie. Via de klantenservice komt men in contact met potentiële en bestaande klanten die interesse, vragen of problemen hebben met jouw product of dienst. Door een excellente ervaring te bieden kan men van potentiële klanten, klanten maken of bestaande klanten behouden. Toch valt er in elk bedrijf winst te halen als het gaat om de klantenservice.

Zet Artificial Intelligent (AI) in om je klanten én medewerkers sneller te helpen

De komst van AI biedt op vele manieren uitkomsten en ook binnen Dynamics Customer Service wordt AI ingezet. Je kan chatbots inschakelen, die op basis van AI vragen en antwoorden aan elkaar weet te koppelen. Mocht er via de chat een vraag binnenkomen, dan weet het systeem vele vragen te beantwoorden zonder dat daar een menselijke schakel tussen zit.

Beschikt de chatbot niet over de juiste antwoorden, bijvoorbeeld wanneer de vraag te specifiek is, dan kan er vanzelfsprekend gebeld worden met de klantenservice. Ook hier is AI een belangrijke schakel. De vraag waarmee de klant kampt kan in het systeem gezet worden. Op basis van AI kan het systeem vervolgens aanbevelingen geven, of draagt het informatie aan die de medewerker vervolgens kan inzetten om tot een oplossing te komen.

Belangrijke klanteninformatie in één systeem

In slechts één systeem kun je alles over je (potentiële) klant bijhouden. Wanneer zij contactmomenten gehad hebben, waarover toen gesproken is maar ook bestellingen of aanvragen kunnen medewerkers in één systeem terugvinden. De klantenservice kan met deze informatie makkelijker het koopgedrag van je klant bijhouden. En met deze informatie kan het systeem relevante aanbevelingen geven om gerichter én effectiever cross-selling of upselling in te zetten.

 

Gebundelde informatie laat je leren van elke interactie
Op verschillende manieren bundelt Dynamics Customer Service relevante informatie om je product, dienst en onderneming naar een hoger niveau te tillen. Doordat alle feedback, klachten en vragen in één systeem zichtbaar zijn kun je bijsturen waar nodig. Maar ook algemene informatie over welke producten en/of diensten vaker aangeschaft worden of welke landen of plaatsen populair zijn geven inzicht in het koopgedrag. Op basis van data kan er een gedegen beslissingen genomen worden.

Meer weten over Microsoft Dynamics 365 Customer service?

Interesse in een vrijblijvende demonstratie van Dynamics 365 Customer Service of gewoon een vraag? Neem vrijblijvend contact met ons op via onderstaand button of telefoonnummer. We laten ons graag uitdagen!

Microsoft Dynamics 365 Phone

Klantverhalen

Wij hebben al meer dan 100 bedrijven ondersteund bij het optimaliseren van bedrijfsprocessen door de inzet van Microsoft Dynamics 365. Hieronder lees je meer over hoe zij dit ervaren hebben.

Onze laatste blogs

We delen graag onze kennis met jou, om samen te groeien!

7 tips bij het implementeren van CRM

7 tips bij het implementeren van CRM

7 tips bij het implementeren van CRMHet implementeren van een Customer Relationship Management (CRM)-systeem kan een grote positieve verandering zijn voor bedrijven van elke omvang. Het biedt de mogelijkheid om klantrelaties te versterken, verkoopprocessen te...

Lees meer
CRM voor B2B en B2C: de belangrijkste verschillen

CRM voor B2B en B2C: de belangrijkste verschillen

CRM voor B2B EN B2C: de belangrijkste verschillenEr zijn veel verschillen in het gebruik van CRM tussen Business to Business (B2B) en Business to Consumer (B2C). In deze blog gaan we in op de belangrijkste verschillen en waarom beide uitgangspunten een andere...

Lees meer
Xperity steunt UNICEF als Business Buddie in Madagaskar

Xperity steunt UNICEF als Business Buddie in Madagaskar

Xperity steunt UNICEF als Business Buddie in MadagaskarXperity helpt inwoners van Zuid-Madagaskar bij het creëren van een betere toekomst door samen met UNICEF te investeren in klimaatslimme dorpen. Hierdoor zijn de bewoners beter in staat de gevolgen van...

Lees meer