0850 520 720 info@xperity.nl

Dynamics 365 Customer Service

De klantenservice is een belangrijke afdeling binnen elke organisatie. Via de klantenservice komt men in contact met potentiële en bestaande klanten die interesse, vragen of problemen hebben met jouw product of dienst. Door een excellente ervaring te bieden kan men van potentiële klanten, klanten maken of bestaande klanten behouden.

Dynamics 365 Customer Service is een Microsoft oplossing waarmee je jouw klantenservice naar een hoger niveau tilt. Met deze alles-in-een oplossing heeft de klantenservice alle benodigdheden om effiecienter te werk te gaan en optimale klantervaringen te bieden.

Alle belangrijke klanteninformatie in één systeem

Dynamics Customer Service bevat alle informatie die de klantenservice nodig heeft, zonder hierbij de applicatie te hoeven verlaten. De oplossing biedt een 360 graden klantbeeld, waardoor de servicemedewerker tijdens het afhandelen van een ticket deze informatie kan inzien. Denk hierbij aan informatie over de producten die de klant heeft gekocht, eerdere tickets die zijn ingeschoten en SLA overeenkomsten.

Omnichannel klantenservice

Op verschillende manieren bundelt Dynamics Customer Service relevante informatie om je product, dienst en onderneming naar een hoger niveau te tillen. Doordat alle feedback, klachten en vragen in één systeem zichtbaar zijn kun je bijsturen waar nodig. Maar ook algemene informatie over welke producten en/of diensten vaker aangeschaft worden of welke landen of plaatsen populair zijn geven inzicht in het koopgedrag. Op basis van data kan er een gedegen beslissingen genomen worden.

Ga efficiënter te werk met Microsoft Copilot

Met de geïntegreerde Artificial Intelligence assistent Copilot kunnen servicemedewerkers betere klantervaringen bieden en tegelijkertijd efficiënter te werk gaan. Zo kun je via Copilot chatbots instellen, die automatische vragen van klanten kan beantwoorden op basis van jouw kennisdatabase. Weet de chatbot het antwoord niet? Dan verbind hij de klant makkelijk door naar een servicemedewerkers.

Copilot helpt de klantenservice vervolgens door oplossingen voor te stellen vanuit jouw organisaties eigen database, of door de juiste productinformatie in het systeem op te zoeken. Als jouw klantenservice werkt met meerdere talen, dan kan Copilot assisteren met real-time vertalingen.

Meer weten over Microsoft Dynamics 365 Customer Service?

Vraag een demo aan!

Klantverhalen

Wij hebben al meer dan 100 bedrijven ondersteund bij het optimaliseren van bedrijfsprocessen door de inzet van Microsoft Dynamics 365. Hieronder lees je meer over hoe zij dit ervaren hebben.

Onze laatste blogs

We delen graag onze kennis met jou, om samen te groeien!

Terugblik: de Community Care Roadshow

Terugblik: de Community Care Roadshow

Terugblik:De Community Care Roadshow: Hoe Microsoft met AI de zorg gaat veranderenOp 12, 13 en 14 Maart 2024 hebben Microsoft en Xperity de handen ineengeslagen voor een gezamenlijk evenement: De Community Care Roadshow over hoe Microsoft met AI de zorg gaat...

Lees meer
7 tips bij het implementeren van CRM

7 tips bij het implementeren van CRM

7 tips bij het implementeren van CRMHet implementeren van een Customer Relationship Management (CRM)-systeem kan een grote positieve verandering zijn voor bedrijven van elke omvang. Het biedt de mogelijkheid om klantrelaties te versterken, verkoopprocessen te...

Lees meer
CRM voor B2B en B2C: de belangrijkste verschillen

CRM voor B2B en B2C: de belangrijkste verschillen

CRM voor B2B EN B2C: de belangrijkste verschillenEr zijn veel verschillen in het gebruik van CRM tussen Business to Business (B2B) en Business to Consumer (B2C). In deze blog gaan we in op de belangrijkste verschillen en waarom beide uitgangspunten een andere...

Lees meer