Needs Assessment Workshop
Benieuwd naar wat Customer Relationship Management (CRM) voor jou kan betekenen?
Xperity is door Microsoft geselecteerd voor een speciale pilot: De Needs Assessment Workshop. Tijdens deze workshop haalt Xperity in één dagdeel jouw CRM-behoefte naar boven, worden de belangrijkste uitdagingen onderzocht en krijg je concrete oplossingen om mee aan de slag te gaan.
Enthousiast geworden? Schrijf je dan nu in voor een vrijblijvende Needs Assessment Workshop!
Schrijf je hier in voor de Needs Assessment Workshop
Waarom de Needs Assessment Workshop?
Customer Relationship Management (CRM) kan voor iedere organisatie een belangrijk middel zijn.
Echter vinden veel organisaties het lastig om de eerste stap naar CRM te zetten. Zonde! Want CRM kan ontzettend veel opleveren.
Om hierbij te helpen mag Xperity kosteloos de Needs Assessment Workshop aanbieden. In één dagdeel (ochtend of middag) gaat een gecertificeerde consultant met je aan de slag om te zorgen voor een vliegende start. De workshop is de ideale manier om meer te weten te komen over CRM en over wat CRM voor jouw organisatie kan betekenen. De sessie is geheel vrijblijvend en kan zowel op locatie als online worden gegeven.
Wat gaan we doen?
De CRM-behoeften naar boven halen
De belangrijkste uitdagingen inventariseren
Concrete oplossingen bieden om mee aan de slag te gaan
Schrijf je nu in voor de Needs Assessment Workshop!
Wil je eerst meer weten over wat de workshop inhoudt? Bel naar 0850 520 720 of vul het formulier in. Wij nemen contact met je op om je te helpen met al je vragen!
Veel gestelde vragen
Hoe lang duurt een Needs Assessment Workshop?
De Needs Assessment Workshop is één dagdeel. Dit kan een ochtend of een middag zijn.
Wat kost een Needs Assessment Workshop?
De Needs Assessment Workshop wordt gefinanciert door Microsoft en is dus volledig kosteloos.
Waar vindt de Needs Assessment Workshop plaats?
De Needs Assessment Workshop kan zowel online via Teams als fysiek bij jullie op locatie plaats vinden. Mocht dit niet mogelijk zijn, dan beschikt Xperity ook over eigen locaties waar de workshop kan worden gegeven.
Voor wie is de Needs Assessment Workshop?
Voor de perfecte Needs Assessment Workshop is het van belang dat een commercieel leidinggevende, een directielid of een senior manager aanwezig is. Eventueel kan een uitvoerende medewerker worden betrokken om mee te denken over het latere gebruik.
Voor wat voor organisaties is de Needs Assessment Workshop?
Voor alle organisaties die interesse hebben in het gebruik van CRM. De workshop wordt aangepast naar het type gebruiker.
Klantverhalen
Wij hebben al meer dan 100 bedrijven ondersteund bij het optimaliseren van bedrijfsprocessen door de inzet van Microsoft Dynamics 365. Hieronder lees je meer over hoe zij dit ervaren hebben.
Stichting Giving Back creëert meer leads met behulp van Dynamics 365
Stichting Giving Back creërt meer leads met behulp van Dynamics 365Stichting Giving Back is een organisatie die zich inzet voor jongeren voor wie...
Hulphond Nederland begeleidt hulphonden van Pup tot Pensioen met Dynamics 365
Hulphond Nederland begeleidt hulphonden van Pup tot Pensioen met Dynamics 365Hulphond Nederland is een non-profit organisatie die zich richt op het...
Motivaction implementeert nieuw Dynamics systeem samen met Xperity
Motivaction implementeert nieuw Dynamics systeem samen met XperityMotivaction is een marktonderzoeksbureau wat bedrijven helpt met het vinden van de...
Onze laatste blogs
We delen graag onze kennis met jou, om samen te groeien!
Artificial Intelligence: De nieuwe revolutie in de zorg?
Artificial Intelligence: De nieuwe revolutie in de zorg?De gezondheidszorg in Nederland staat op een keerpunt. Terwijl de bevolking vergrijst en de vraag naar zorg stijgt, wordt de druk op de zorg steeds groter. Al jaren wordt er gezocht naar een antwoord op de vraag:...
Let op accountmanager! Dit is hoe AI jou gaat helpen
Let op accountmanager! Dit is hoe AI jou gaat helpenDe wereld van de accountmanager verandert in razendsnel tempo. Van de manier waarop Sales wordt bedreven tot de wijze waarop klantrelaties worden beheerd. Logischerwijs speelt technologie, en met name AI, hierin een...
Dynamics 365 Prijsupdate: Wat je moet weten
Dynamics 365 Prijsupdate: Wat je moet wetenMicrosoft heeft een belangrijke update aangekondigd van de prijsstructuur voor Dynamics 365, die op 1 oktober 2024 in werking treedt. Dit is de eerste prijsverhoging in vijf jaar*, en deze weerspiegelt de aanzienlijke...