0850 520 720 info@xperity.nl

Needs Assessment Workshop

Benieuwd naar wat Customer Relationship Management (CRM) voor jou kan betekenen?

 

Xperity is door Microsoft geselecteerd voor een speciale pilot: De Needs Assessment Workshop. Tijdens deze workshop haalt Xperity in één dagdeel jouw CRM-behoefte naar boven, worden de belangrijkste uitdagingen onderzocht en krijg je concrete oplossingen om mee aan de slag te gaan.

Enthousiast geworden? Schrijf je dan nu in voor een vrijblijvende Needs Assessment Workshop!

XSales screenshot

Waarom de Needs Assessment Workshop?

Customer Relationship Management (CRM) kan voor iedere organisatie een belangrijk middel zijn.
Echter vinden veel organisaties het lastig om de eerste stap naar CRM te zetten. Zonde! Want CRM kan ontzettend veel opleveren.

Om hierbij te helpen mag Xperity kosteloos de Needs Assessment Workshop aanbieden. In één dagdeel (ochtend of middag) gaat een gecertificeerde consultant met je aan de slag om te zorgen voor een vliegende start. De workshop is de ideale manier om meer te weten te komen over CRM en over wat CRM voor jouw organisatie kan betekenen. De sessie is geheel vrijblijvend en kan zowel op locatie als online worden gegeven.

Wat gaan we doen?

De CRM-behoeften naar boven halen

De belangrijkste uitdagingen inventariseren

Concrete oplossingen bieden om mee aan de slag te gaan

Schrijf je nu in voor de Needs Assessment Workshop!

Wil je eerst meer weten over wat de workshop inhoudt? Bel naar 0850 520 720 of vul het formulier in. Wij nemen contact met je op om je te helpen met al je vragen!

Veel gestelde vragen

Hoe lang duurt een Needs Assessment Workshop?
De Needs Assessment Workshop is één dagdeel. Dit kan een ochtend of een middag zijn.

Wat kost een Needs Assessment Workshop?
De Needs Assessment Workshop wordt gefinanciert door Microsoft en is dus volledig kosteloos.

Waar vindt de Needs Assessment Workshop plaats?
De Needs Assessment Workshop kan zowel online via Teams als fysiek bij jullie op locatie plaats vinden. Mocht dit niet mogelijk zijn, dan beschikt Xperity ook over eigen locaties waar de workshop kan worden gegeven.

Voor wie is de Needs Assessment Workshop?
Voor de perfecte Needs Assessment Workshop is het van belang dat een commercieel leidinggevende, een directielid of een senior manager aanwezig is. Eventueel kan een uitvoerende medewerker worden betrokken om mee te denken over het latere gebruik.

Voor wat voor organisaties is de Needs Assessment Workshop?
Voor alle organisaties die interesse hebben in het gebruik van CRM. De workshop wordt aangepast naar het type gebruiker.

Klantverhalen

Wij hebben al meer dan 100 bedrijven ondersteund bij het optimaliseren van bedrijfsprocessen door de inzet van Microsoft Dynamics 365. Hieronder lees je meer over hoe zij dit ervaren hebben.

Onze laatste blogs

We delen graag onze kennis met jou, om samen te groeien!

Terugblik: de Community Care Roadshow

Terugblik: de Community Care Roadshow

Terugblik:De Community Care Roadshow: Hoe Microsoft met AI de zorg gaat veranderenOp 12, 13 en 14 Maart 2024 hebben Microsoft en Xperity de handen ineengeslagen voor een gezamenlijk evenement: De Community Care Roadshow over hoe Microsoft met AI de zorg gaat...

Lees meer
7 tips bij het implementeren van CRM

7 tips bij het implementeren van CRM

7 tips bij het implementeren van CRMHet implementeren van een Customer Relationship Management (CRM)-systeem kan een grote positieve verandering zijn voor bedrijven van elke omvang. Het biedt de mogelijkheid om klantrelaties te versterken, verkoopprocessen te...

Lees meer
CRM voor B2B en B2C: de belangrijkste verschillen

CRM voor B2B en B2C: de belangrijkste verschillen

CRM voor B2B EN B2C: de belangrijkste verschillenEr zijn veel verschillen in het gebruik van CRM tussen Business to Business (B2B) en Business to Consumer (B2C). In deze blog gaan we in op de belangrijkste verschillen en waarom beide uitgangspunten een andere...

Lees meer