0850 520 720 info@xperity.nl

Onze laatste blogs

Wij delen graag onze kennis over projectmanagement, Microsoft Dynamics 365,  Practice Management 365, CRM-systemen en nog veel meer zodat wij samen kunnen groeien. 

7 tips bij het implementeren van CRM

7 tips bij het implementeren van CRM

7 tips bij het implementeren van CRMHet implementeren van een Customer Relationship Management (CRM)-systeem kan een grote positieve verandering zijn voor bedrijven van elke omvang. Het biedt de mogelijkheid om klantrelaties te versterken,...

Lees meer
CRM voor B2B en B2C: de belangrijkste verschillen

CRM voor B2B en B2C: de belangrijkste verschillen

CRM voor B2B EN B2C: de belangrijkste verschillenEr zijn veel verschillen in het gebruik van CRM tussen Business to Business (B2B) en Business to Consumer (B2C). In deze blog gaan we in op de belangrijkste verschillen en waarom beide uitgangspunten...

Lees meer
Xperity steunt UNICEF als Business Buddie in Madagaskar

Xperity steunt UNICEF als Business Buddie in Madagaskar

Xperity steunt UNICEF als Business Buddie in MadagaskarXperity helpt inwoners van Zuid-Madagaskar bij het creëren van een betere toekomst door samen met UNICEF te investeren in klimaatslimme dorpen. Hierdoor zijn de bewoners beter in staat de...

Lees meer
De 7 belangrijkste voordelen van CRM op een rij

De 7 belangrijkste voordelen van CRM op een rij

De 7 belangrijkste voordelen van CRM op een rijCRM kan meerdere doelen dienen, zoals het verbeteren van het verkoopproces, verhogen van de omzet, of het verbeteren van klanttevredenheid door betere communicatie. In deze blog omschrijven we de...

Lees meer
Ava IJsselstein en de toekomst van werk door AI

Ava IJsselstein en de toekomst van werk door AI

Ava IJsselstein en de toekomst van werk door AIOp 1 april kondigde we ons nieuwe teamlid Ava aan op onze Linkedin. De meeste van jullie hadden wel direct door dat dit niet de realiteit is. Toch kunnen velen van jullie nog niet bedenken hoe een...

Lees meer
4 redenen om voor een Microsoft Gold Partner te kiezen

4 redenen om voor een Microsoft Gold Partner te kiezen

4 redenen om voor een Microsoft Gold Partner te kiezenIedereen doet het wel eens, kijken naar reviews, beoordelingen en certificeringen om de kwaliteit ergens van te bepalen. Bijvoorbeeld bij je vakantie, een film waar je naartoe wilt of misschien...

Lees meer
Release Wave 2 2022 update

Release Wave 2 2022 update

Release Wave 2 2022 UpdateKomend weekend gaat de uitrol plaatsvinden van de generieke functies van Release Wave 2 2022. Aangezien deze update weer een aantal gebruikersinterface en essentiële functionaliteiten wijzigingen met zich meebrengt leek...

Lees meer
Xperity organiseert eerste editie Lunch & Learn

Xperity organiseert eerste editie Lunch & Learn

Xperity organiseert eerste editie Lunch & LearnAfgelopen donderdag, 6 oktober, hebben we vanuit Xperity de eerste ‘Lunch & Learn’ georganiseerd. Een inspirerende dag speciaal voor onze klanten.Een Lunch & Learn? Xperity is dé expert op...

Lees meer
Xperity: World-class Workplace 2022/23!

Xperity: World-class Workplace 2022/23!

Xperity: World-class Workplace 2022/23!Xperity heeft de onderscheiding World-class Workplace 2022-23 verkregen. Deze onderscheiding laat zien dat Xperity door onze werknemers wordt gezien als een uitstekende plek om te werken. Wij zijn hier enorm...

Lees meer
Waarom Xperity Customer Succes Managers heeft

Waarom Xperity Customer Succes Managers heeft

Waarom Xperity Customer Succes Managers heeftEen customer Succes manager, ook wel CSM genoemd, is een functieomschrijving die je steeds meer voorbij ziet komen. Tien jaar geleden had nog niemand van deze term gehoord. Inmiddels behoort de CSM rol...

Lees meer
7 tips bij het implementeren van CRM

7 tips bij het implementeren van CRM

7 tips bij het implementeren van CRMHet implementeren van een Customer Relationship Management (CRM)-systeem kan een grote positieve verandering zijn voor bedrijven van elke omvang. Het biedt de mogelijkheid om klantrelaties te versterken,...

CRM voor B2B en B2C: de belangrijkste verschillen

CRM voor B2B en B2C: de belangrijkste verschillen

CRM voor B2B EN B2C: de belangrijkste verschillenEr zijn veel verschillen in het gebruik van CRM tussen Business to Business (B2B) en Business to Consumer (B2C). In deze blog gaan we in op de belangrijkste verschillen en waarom beide uitgangspunten...

Xperity steunt UNICEF als Business Buddie in Madagaskar

Xperity steunt UNICEF als Business Buddie in Madagaskar

Xperity steunt UNICEF als Business Buddie in MadagaskarXperity helpt inwoners van Zuid-Madagaskar bij het creëren van een betere toekomst door samen met UNICEF te investeren in klimaatslimme dorpen. Hierdoor zijn de bewoners beter in staat de...

De 7 belangrijkste voordelen van CRM op een rij

De 7 belangrijkste voordelen van CRM op een rij

De 7 belangrijkste voordelen van CRM op een rijCRM kan meerdere doelen dienen, zoals het verbeteren van het verkoopproces, verhogen van de omzet, of het verbeteren van klanttevredenheid door betere communicatie. In deze blog omschrijven we de...

Benieuwd hoe Xperity jouw bedrijf kan helpen groeien?

Neem via onderstaand formulier contact met ons op.

Adres

Computerweg 22
3542 DR Utrecht

Telefoonnummer