0850 520 720 info@xperity.nl

2020 een bijzonder jaar!

Het jaar 2020 is voor ons en voor heel Nederland een heel bijzonder jaar geweest. De schaduw die COVID heeft opgeworpen is voelbaar geweest voor onze bedrijfsvoering en onze resultaten, ons team (de X(wo)men) maar ook voor onze klanten en business partners.

Xperity staat midden in de maatschappij en we zien en ervaren gevoelens van lief en leed, zorgen en hoop, angst en optimisme. Vol spanning hebben we de vele persconferenties gevolgd, aandachtig geluisterd naar de maatregelen die werden afgekondigd en interesse getoond in het verhaal erachter. Direct na de persconferenties begon het brainstormen: “Wat kunnen wij betekenen voor onze mensen en onze klanten? Hoe kunnen we gezondheidsrisico’s vermijden, maar wel onze klanten helpen?”. Door die schaduw van maatregelen heen hebben we ook met regelmaat stevig zonlicht gezien en gevoeld, te denken valt hierbij aan:

 

Creativiteit en loyaliteit van collega’s en klanten

De creativiteit en loyaliteit van onze mensen en onze klanten heeft ervoor gezorgd dat we met weinig hinder hebben kunnen doen wat wij het liefst doen, namelijk onze klanten helpen met Microsoft Dynamics 365 projecten en support. Zo hebben we talloze nieuwe klanten succesvol mogen bedienen en hebben we ook nieuwe collega’s mogen verwelkomen.

KroeseWevers zet Kantoor Gemak implementatie door tijdens coronavirus

Training en interne ontwikkeling

We hebben ook de periodes dat het wat rustiger was effectief kunnen benutten om verbeteringen door te voeren in onze bedrijfsvoering. Zo hebben we énorme stappen gemaakt in onze support (tegenwoordig noemen we dat een “Membership”). We hebben veel geïnvesteerd in het trainen van onze consultants. Tot slot hebben we ook geïnvesteerd in het verbeteren van onze bedrijfsprocessen op informatiebeveiliging en kwaliteit. Met dat laatste verwachten we onze ISO 27001 en 9001 certificaat te behalen in het eerste kwartaal van 2021.

Werken op afstand door gebruik van technologie

We hebben geleerd dat het ook echt anders kan! Namelijk werken op afstand en minder gebruik maken van de leaseauto. Door gebruik te maken van de technologie van vandaag hebben we effectief kunnen vergaderen, workshops kunnen uitvoeren en trainingen kunnen geven. We hebben klanten succesvol kunnen bedienen zonder dat we ooit op locatie zijn geweest! Erg leuk vonden we het niet, maar het was wel effectief. Dit zijn waardevolle lessen die we mee gaan nemen naar de toekomst toe.

Kennisdeling en marketing

In het jaar 2020 hebben we ook flinke stappen gezet op het gebied van kennisdeling en marketing. Een aantal interessante feiten:

  • Een compleet nieuwe website opgezet!
  • 8 nieuwe klant referenties online gezet, inclusief 2 videoreferenties samen met Microsoft
  • 10 blogs geschreven.
  • 6 webinars gegeven.
  • 100 verschillende social posts op onze kanalen Linkedin, instagram en facebook. In totaal hebben we nu meer dan 1000 volgers!
  • Tot slot zijn we in de zomer van 2020 gestart met een digitale maandelijkse nieuwsbrief.

Kortom er is enorm veel gebeurt, maar we hebben de overtuiging dat we er als bedrijf, en als maatschappij sterker uit gaan komen. Wij willen graag al onze klanten en businesspartners bedanken voor het vertrouwen en de samenwerking.

Namens alle X-men wensen wij u fijne en vooral gezonde feestdagen toe!

Xperity - Kerst 2020