0850 520 720 info@xperity.nl

Nieuwe Customer Succes Managers gestart bij Xperity

Op 1 maart 2021. zijn er bij Xperity twee nieuwe Customer Succes Managers gestart. Het primaire doel van deze nieuwe collega Xmen is om te zorgen voor meer succes met de producten die we hebben ingezet als Xperity. Rutger en Lejon stellen zich hieronder kort voor.

Rutger Breuker

Hi, ik ben Rutger Breuker en sinds begin maart in dienst in de rol van Customer Success Manager. Kort gezegd zal mijn doel zijn de klanten van Xperity te helpen bij de adoptie van Dynamics 365 en te zorgen voor meer klanttevredenheid.

Hiervoor ben ik actief geweest als key accountmanager bij een marketing automation bureau en daarvoor ben ik een meerdere jaren werkzaam geweest in diverse marketing rollen. De verbindende factor in mijn carrière is altijd het gebruik van CRM geweest en hoe je meer met klantdata kunt bereiken. Ontzettend leuk om deze kennis en ervaring nu mee te kunnen nemen in mijn nieuwe rol.

Ik kijk ernaar uit om binnenkort kennis met jullie te maken!

Lejon Snels

Hi, ik ben Lejon Snels en 1 maart begonnen als Customer Success Manager bij Xperity. Afgelopen jaar heb ik mijn Bachelor Bestuurs- & Organisatiewetenschap afgerond, waarin ik mij vooral gericht heb op bestuurskundige filosofie in de aanpak van omvangrijke vraagstukken. Hierdoor heb ik geleerd met een brede blik naar alledaagse uitdagingen/problemen te kijken. Eind 2019 heb ik een half jaar in Bangkok aan de faculteit Sociale Wetenschappen van Mahidol University gestudeerd. Naast mijn studie heb ik verschillende bijbanen met een servicegerichte rol voor een mvo en een non-profitorganisatie gehad. Ook heb ik mij beziggehouden met nevenactiviteiten, zoals het organiseren van studentenevenementen. Ik vind het heerlijk om bezig te zijn en kijk uit naar onze kennismaking!

Met de toevoeging van Lejon en Rutger als Customer Succes Manager aan het X-team bevestigen we dat klanttevredenheid en kwaliteit erg belangrijke kernwaarden van Xperity zijn!

CSM managers

Blogs

De reis van Xperity

De reis van Xperity

De reis van XperityDit jaar vieren we ons 5 jarig jubileum. Vorige maand zijn we met alle collega’s een weekendje weg geweest. Voor onze klanten en partners hebben we op 11 november a.s. een fantastisch Xperity klantendag georganiseerd.Met het bereiken van een...

Lees meer
Marketing automation voor B2B organisaties

Marketing automation voor B2B organisaties

Marketing automation voor B2B organisatiesHoewel iedereen de term ‘Marketing Automation’ wel eens heeft gehoord zie je dat vooral veel B2B organisaties eigenlijk niet precies weten wat het is en waarom ze het zouden moeten gebruiken, terwijl de mogelijkheden die...

Lees meer
Chat openen
1
💬 Hulp nodig?
Hallo!👋
Kunnen wij je helpen?