Nieuwe Customer Succes Managers gestart bij Xperity
Op 1 maart 2021. zijn er bij Xperity twee nieuwe Customer Succes Managers gestart. Het primaire doel van deze nieuwe collega Xmen is om te zorgen voor meer succes met de producten die we hebben ingezet als Xperity. Rutger en Lejon stellen zich hieronder kort voor.
Rutger Breuker
Hi, ik ben Rutger Breuker en sinds begin maart in dienst in de rol van Customer Success Manager. Kort gezegd zal mijn doel zijn de klanten van Xperity te helpen bij de adoptie van Dynamics 365 en te zorgen voor meer klanttevredenheid.
Hiervoor ben ik actief geweest als key accountmanager bij een marketing automation bureau en daarvoor ben ik een meerdere jaren werkzaam geweest in diverse marketing rollen. De verbindende factor in mijn carrière is altijd het gebruik van CRM geweest en hoe je meer met klantdata kunt bereiken. Ontzettend leuk om deze kennis en ervaring nu mee te kunnen nemen in mijn nieuwe rol.
Ik kijk ernaar uit om binnenkort kennis met jullie te maken!
Lejon Snels
Hi, ik ben Lejon Snels en 1 maart begonnen als Customer Success Manager bij Xperity. Afgelopen jaar heb ik mijn Bachelor Bestuurs- & Organisatiewetenschap afgerond, waarin ik mij vooral gericht heb op bestuurskundige filosofie in de aanpak van omvangrijke vraagstukken. Hierdoor heb ik geleerd met een brede blik naar alledaagse uitdagingen/problemen te kijken. Eind 2019 heb ik een half jaar in Bangkok aan de faculteit Sociale Wetenschappen van Mahidol University gestudeerd. Naast mijn studie heb ik verschillende bijbanen met een servicegerichte rol voor een mvo en een non-profitorganisatie gehad. Ook heb ik mij beziggehouden met nevenactiviteiten, zoals het organiseren van studentenevenementen. Ik vind het heerlijk om bezig te zijn en kijk uit naar onze kennismaking!
Met de toevoeging van Lejon en Rutger als Customer Succes Manager aan het X-team bevestigen we dat klanttevredenheid en kwaliteit erg belangrijke kernwaarden van Xperity zijn!