0850 520 720 info@xperity.nl

De reis van Xperity

Dit jaar vieren we ons 5 jarig jubileum. Vorige maand zijn we met alle collega’s een weekendje weg geweest. Voor onze klanten en partners hebben we op 11 november a.s. een fantastisch Xperity klantendag georganiseerd.

Met het bereiken van een mijlpaal als deze is het ook goed om terug te kijken op de afgelegde reis om vervolgens vooruit te blikken op het vervolg. De reis van Xperity begon 5 jaar geleden. Wat we meenamen op die reis was een flinke dosis vakmanschap, jarenlange ervaring, passie voor Microsoft technologie én de toewijding om die technologie toe te passen bij onze klanten. Onze missie was om klanten te helpen met hun digitale transformatie vraagstukken.

Tijdens onze reis hebben we ruim 300 projecten succesvol afgerond. Daarbij hebben we ruim 100 loyale klanten ondersteund met toegewijde én professionele dienstverlening. Ook op andere vlakken zijn we gegroeid. Zo hebben we wederom onze Microsoft Gold Partnership voor Cloud Business Applicaties verlengd, zijn we ISO gecertificeerd voor informatiebeveiliging én kwaliteit en hebben we ons team verder uitgebreid. Tot slot hebben we ons klantsupport verder verbeterd en uitgebreid. Zo hebben we twee Customer Succes Managers toegevoegd wiens primair doel is om klanten te helpen met meer waarde te halen uit hun Dynamics 365.

KroeseWevers zet Kantoor Gemak implementatie door tijdens coronavirus

Met een team van 30 professionals zijn we extra gemotiveerd om de reis voort te zetten. De missie die we gaan omarmen tijdens onze vervolg reis is “Organisaties helpen beter presteren”. Dit betekent dat we onze brede portfolio aan Microsoft Dynamics 365 producten (waaronder vanzelfsprekend Sales, Service en Marketing, maar ook Practice Management, Customer Insights, Power Automate en Power BI) zullen aanwenden om voor klanten het verschil te maken. Wij willen niets liever dan, met het inzetten van deze technologie klanten helpen om beter te presteren. Beter presteren kan van geval tot geval verschillen, bijvoorbeeld meer omzet, efficiëntere processen, meer/beter inzicht, etc.

Kortom, de reis gaat door! Ben je geïnteresseerd om meer te weten over ons en onze reis, stuur ons gerust een bericht.