0850 520 720 info@xperity.nl

Inspire 2019: de kick-off

Van 14 tot en met 18 juli vond Microsoft Inspire 2019 plaats in Las Vegas. Dit jaarlijks terugkomende event van Microsoft bezoeken wij altijd met veel plezier. Twee van onze collega’s zijn er heen geweest en vertellen je graag meer over de kick-off van dit spraakmakende event!

20.000 Microsoft partners plus 15.000 Microsoft medewerkers vanuit de hele wereld waren aanwezig op Inspire. In totaal hebben we het hier dus over 35.000 mensen! En, eerlijk is eerlijk, welke plek is er dan beter om zo’n grootst evenement te houden in Las Vegas. De stad die nooit slaapt. Waar alle lichten fonkelen en de feesten nooit stoppen. Een stad waar er in ieder geval genoeg hotelkamers beschikbaar zijn. Als je ooit in Las Vegas geweest bent, dan weet je eigenlijk al wel dat zo’n dergelijk evenement niet eens opvalt in alle hectiek, pracht en praal die Las Vegas te bieden heeft.

Wat is Inspire en wat gebeurt daar?

Microsoft host Inspire als start van een nieuw boekjaar. Bij hen start dit namelijk elk jaar op 1 juli. We kunnen Inspire dan ook wel omschrijven als de kick-off van hun nieuwe jaar. Wij kunnen ons geen betere kick-off bedenken dan zo’n grootst evenement, met zoveel gelijkgestemden die allen inspiratie opdoen voor het nieuwe jaar. Maar ook een tijd om te leren van wat er gaat komen en ontdekken wat er nu allemaal al mogelijk is en/of wordt gemaakt in de komende periode.

Inspire kent twee dagen met grote ‘core-notes’. Dit zijn meestal de belangrijkste lezingen om bij te wonen. In één van de core-notes nam CEO Satya Nadella ons mee over de plannen en aandachtsgebieden van Microsoft voor het aankomende jaar. Andere sessies gingen in op specifieke producten die Microsoft kent. In de core-note van Satya Nadella gaf hij aan dat Dynamics 365 de ‘biggest market opportunities’ biedt. Ontzettend tof om te horen natuurlijk voor ons als Dynamics 365 partner en specialist.

De thema’s die verder aan bod kwamen tijdens Inspire waren onder andere Mixed reality, Artificial Intelligence (AI), Citizen Development, Power Platform en Microsoft Teams. Komende tijd gaan we hier dieper op in door elk van deze thema’s verder toe te lichten.

Netwerken is ook een van de dingen waardoor Inspire een van de evenementen is waardoor je erbij wilt zijn. Het is voor ons het moment om in contact te komen met – de voor ons – bekende en onbekende Microsoft medewerkers en andere partners. Elke partner kent haar specialisme, waardoor je van elkaar kunt leren, kennis kunt uitwisselen en waardoor er samenwerkingen tot stand kunnen komen bij zulke grootschalige evenementen.

Het Holland House tijdens inspire

Speciaal voor de Nederlandse partners en Microsoft medewerkers was er een Holland House. Het Holland House werd georganiseerd in Tom’s Dinner. Op drie verschillende momenten werden hier bijeenkomsten georganiseerd door én voor de Nederlandse deelnemers. Hier troffen wij vier van onze klanten aan en hebben we direct met hen kunnen napraten over de bijgewoonde sessies. Samen inspireren, netwerken én kennis delen: ook waar Inspire om bekend staat. En voor alle andere partners en Microsoft medewerkers: wellicht heb je ons kunnen spotten met onze oranje Xperity zonnebrillen. Een kleine impressie van onze hippe zonnebrillen – al zeggen we het zelf – vind je hieronder!

Gerelateerde blogs bekijken

CRM voor IT-bedrijven | Meer grip en rendement op projecten

CRM voor IT-bedrijven | Meer grip en rendement op projecten

CRM voor IT-bedrijven | meer grip en rendement op projectenHoewel apps ons kunnen helpen met het behouden van grip op projecten, hebben studies aangetoond dat het gebruik van verschillende apps ons minder productief maakt, meer stress oplevert en we vatbaarder worden...

Lees meer
Wave 1 CE Release 2021 | wat moet je hierover weten?

Wave 1 CE Release 2021 | wat moet je hierover weten?

Wave 1 CE Release 2021 | wat moet je hierover weten?De nieuwste Wave 1 CE Release is net uit. Zoals je mogelijk weet vinden er maandelijks updates plaats in Dynamics 365 Customer Engagement (CE). Echter twee keer per jaar zijn deze updates groter, deze worden door...

Lees meer
Nieuwe Customer Succes Managers gestart bij Xperity

Nieuwe Customer Succes Managers gestart bij Xperity

Nieuwe Customer Succes Managers gestart bij Xperity Op 1 maart 2021. zijn er bij Xperity twee nieuwe Customer Succes Managers gestart. Het primaire doel van deze nieuwe collega Xmen is om te zorgen voor meer succes met de producten die we hebben ingezet als Xperity....

Lees meer

Wij gebruiken cookies om het gebruik van onze website gemakkelijk te maken. Bezoek je onze website, dan ga je akkoord met deze cookies.  Meer info

Chat openen
1
💬 Hulp nodig?
Hallo!👋
Kunnen wij je helpen?