Xperity Newsflash september 2022
Deze maand was het weer tijd voor ons Release Wave webinar, waarin we alle nieuwe updates bespraken. Verder hebben we ook nog twee blogs gepubliceerd, over onze Customer Succes Managers en de Custom Help functie van Dynamics. Lees snel verder voor meer informatie!
Release Wave II Webinar opname
De tweede release wave van Microsoft is al weer een tijdje bekend, en dus was het ook weer tijd voor de webinar over de nieuwe features en updates. We gingen weer in ongeveer 45 minuten door de belangrijkste veranderingen in Dynamics 365 en het Power Platform heen, dus bekijk hem snel terug om weer helemaal op de hoogte te zijn.
Waarom Xperity Customer Succes Managers heeft
Bij Xperity werken we al tijden met Customer Succes Managers, die beschikbaar staan voor onze klanten om te helpen met problemen.
Maar wat is een CSM precies en waarom kiezen wij bij Xperity om hiervan gebruik te maken. Je leest het in onze blog, waar we ook onze eigen CSM’s aan het woord laten.
Hoe Custom Help jouw organisatie kan helpen
Eén van de grote problemen bij de adoptie van een CRM systeem is de kennis van de medewerkers over de applicatie, en dan vooral de zelfgemaakte omgeving. Om hierbij te helpen heeft Dynamics de Custom Help functie, waarmee je je eigen naslagwerk kan maken over jouw CRM omgeving. Wat Custom Help precies is en hoe je het kan opzetten vind je in onze blog.