0850 520 720 info@xperity.nl

Kennis

Dynamics 365 Trainingen

Voor Xperity bestaat een implementatieproject van Microsoft Dynamics 365 uit een aantal fases. Eén van de laatste en meest belangrijke fases is de uitrolfase, dan geven wij een training over het gebruik van Microsoft Dynamics 365. Deze training is dan voor de klant op maat gemaakt, gebaseerd op de gekozen inrichting van Microsoft Dynamics 365.

Maar naast deze klant specifieke trainingen biedt Xperity ook standaard Microsoft Dynamics 365 trainingen aan. Hiervoor werken wij samen met het bedrijf @The Academy. Dat is een specialist op het gebied van Microsoft trainingen.

[

Trainingen

Bekijk onderstaande links voor meer algemene informatie over deze trainingen en schrijf je direct in bij @The Academy !

Xperity Training - MB200

MB-200 Microsoft Power Platform Functional Consultant

Wat ga je leren?

  • Identificeer platformcomponenten.
  • Begrijp de beheerdersopties.
  • Effectief gegevens modelleren.
  • Bouw een eenvoudige modelgestuurde of canvas-applicatie.
  • Identificeer teststrategieën en -methodologieën.
  • Identificeer integratiemogelijkheden.
Xperity Training - MB200

MB-200 Microsoft Power Platform Functional Consultant

Informatie

  • Duur: 4 dagen
  • Kosten: €1995,-
  • Lesmethode: Klassikaal of virtueel
Xperity Training - MB200

MB-210 Microsoft Dynamics 365 Sales

Wat ga je leren?

  • Installeer en configureer de applicatie
  • Identificeer veelvoorkomende verkoopscenario’s
  • Voltooi een verkoopcyclus
  • Configureer productcatalogus
  • Beheer klantrecords
  • Gebruik analytische tools met klantgegevens
Xperity Training - MB200

MB-210 Microsoft Dynamics 365 Sales

Informatie

  • Duur: 1 dag
  • Kosten: €595,-
  • Lesmethode: Klassikaal of virtueel
Xperity Training - MB200

MB-220 Microsoft Dynamics 365 Marketing

Wat ga je leren?

  • Identificeer platformcomponenten.
  • Begrijp de beheerdersopties.
  • Effectief gegevens modelleren.
  • Bouw een eenvoudige modelgestuurde of canvas-applicatie.
  • Identificeer teststrategieën en -methodologieën.
  • Identificeer integratiemogelijkheden.
Xperity Training - MB200

MB-220 Microsoft Dynamics 365 Marketing

Informatie

  • Duur: 4 dagen
  • Kosten: €1995,-
  • Lesmethode: Klassikaal of virtueel
Xperity Training - MB200

MB-900 Dynamics 365 fundamentals

Wat ga je leren?

  • Identificeer de belangrijkste functionaliteiten en modules van Dynamics 365
  • Beschrijf cloudconcepten
  • Beschrijf het Dynamics 365-beveiligingsmodel
  • Leg licentie- en implementatieoverwegingen uit
Xperity Training - MB200

MB-900 Dynamics 365 fundamentals

Informatie

  • Duur: 1 dag
  • Kosten: €595,-
  • Lesmethode: Klassikaal of virtueel
Xperity Training - MB200

PL-900 Microsoft Power Platform Fundamentals

Wat ga je leren?

  • Beschrijf de Power Platform-componenten: Power Apps, Power BI en Microsoft Automate
  • Beschrijf de Power Platform-componenten: Common Data Service, Connectors en AI-builder
  • Beschrijf cloudoverschrijdende scenario’s in M365, Dynamics 365, Microsoft Azure en services van derden
  • Implementeer eenvoudige oplossingen met Microsoft Automate, Power BI en Power Apps
Xperity Training - MB200

PL-900 Microsoft Power Platform Fundamentals

Informatie

  • Duur: 2 dagen
  • Kosten: €1095,-
  • Lesmethode: Klassikaal of virtueel

Onze laatste blogs

We delen graag onze kennis met jou, om samen te groeien!

Xperity: World-class Workplace 2022/23!

Xperity: World-class Workplace 2022/23!

Xperity: World-class Workplace 2022/23!Xperity heeft de onderscheiding World-class Workplace 2022-23 verkregen. Deze onderscheiding laat zien dat Xperity door onze werknemers wordt gezien als een uitstekende plek om te werken. Wij zijn hier enorm trots op. Bij Xperity...

Lees meer
Waarom Xperity Customer Succes Managers heeft

Waarom Xperity Customer Succes Managers heeft

Waarom Xperity Customer Succes Managers heeftEen customer Succes manager, ook wel CSM genoemd, is een functieomschrijving die je steeds meer voorbij ziet komen. Tien jaar geleden had nog niemand van deze term gehoord. Inmiddels behoort de CSM rol tot een van de meest...

Lees meer
Hoe Custom Help jouw organisatie kan helpen

Hoe Custom Help jouw organisatie kan helpen

Hoe Custom Help jouw organisatie kan helpenAdoptie Een veel gehoorde uitdaging na het invoeren van een CRM-applicatie is de adoptie. Een net nieuw geactiveerde CRM-applicatie moet ingebakken worden binnen de processen van het bedrijf en medewerkers (oftewel de...

Lees meer