Klantverhaal
Mobilee van start met Dynamics 365 for Sales!
Details
Mobilee
Leon Brunenberg
“Je wilt gewoon goed weten wie je klanten zijn en dit voor de toekomst ook bijhouden.”
Mobilee heeft gekozen voor Dynamics for Sales. De voordelen die zij zagen – én nu ervaren – in Microsoft Dynamics 365 waren onder andere dat zij real-time inzicht hebben in hun salespipeline, maar ook dat zij een beter beeld verkrijgen van hun klanten en de klantbehoefte. “Je wilt gewoon goed weten wie je klanten zijn en dit voor de toekomst ook bijhouden.”

“Consultants hebben het vaak erg druk, dus als je dan de drempel kunt verlagen zodat ze gegevens wel aanvullen of administratie uitvoeren in een app op hun telefoon – dat is ideaal.”
De drie eisen van Mobilee
De keuze voor het CRM-pakket was snel gemaakt. Het nieuwe systeem moest aan 3 eisen voldoen: de gebruiksvriendelijkheid, de wendbaarheid en dat er ook een app beschikbaar was van het systeem voor de buitendienst. Dit alles hebben zij in Microsoft Dynamics gevonden.
Alle Microsoft onderdelen en pakketten blijven updates krijgen en er worden steeds meer nieuwe functionaliteiten geïntroduceerd. Dit in tegenstelling tot bepaalde andere CRM pakketten die Mobilee kende. Dat, in combinatie met het gebruikersgemak bleek voor hen een gouden combinatie. Een andere mooie bijkomstigheid – die uiteindelijk ook doorslaggevend werd – was de integratie met de overige Microsoft Office onderdelen, zoals bijvoorbeeld Outlook. “We wilden graag over naar een modern pakket wat ook aansluit bij de Office-familie én welke ook over een app beschikt.”
Keuze voor Xperity
Belangrijk in een IT-partner voor het implementatietraject van Dynamics was een bewezen trackrecord en een ‘goed onderbuik gevoel’. Via de aanbeveling van een collega hebben ze een demo aangevraagd bij Xperity. Na afloop van de demo had Mobilee een goed gevoel bij Xperity. Ook de samenwerking tijdens het project verliep super.
“De aangewezen consultant was een goeie, snel-denkende kerel. Zo hebben we snel en succesvol het implementatie traject afgerond en konden we snel aan de slag met het nieuwe CRM-systeem van Dynamics.”
Klantverhalen
Wij hebben al meer dan 100 bedrijven ondersteund bij het optimaliseren van bedrijfsprocessen door de inzet van Microsoft Dynamics 365. Hieronder lees je meer over hoe zij dit ervaren hebben.
Reinier van Arkel creëert meer ruimte voor zorg met Dynamics 365
Reinier van Arkel creëert meer ruimte voor zorg met Dynamics 365Reinier van Arkel is een zorginstelling die zich focust op de geestelijke...
Waarom EDCO gebruik maakt van Microsoft Dynamics CRM
Waarom EDCO gebruik maakt van Microsoft Dynamics 365 CRMEDCO is een wereldwijd opererend import/exportbedrijf dat handelt in meer dan 20.000...
Xperity helps Nikon Instruments Europe to optimize its Business processes
Xperity helps Nikon Instruments Europe to optimize its Business processes“For us, a good partner and understanding is what makes or breaks a...