0850 520 720 info@xperity.nl

Customer Succes Manager

Customer Succes Manager – Full time (32-40 uur)

Xperity b.v. - Utrecht
solliciteren

Customer Succes Manager – Full time (32-40 uur)

Xperity is één van de snelst groeiende jonge IT organisaties van Nederland (FD Gazelle in 2020 én 2021). Wij helpen bedrijven beter presteren door de inzet van Microsoft Dynamics 365 technologie en zijn erkend door Microsoft als Gold Partner. Op het gebied van Customer Succes Management willen wij de komende jaren flinke stappen zetten. Wil jij mee impact maken? Samen gaan we echt iets moois neerzetten!

Wat ga je doen als Customer Succes Manager bij Xperity?

Als Customer Succes Manager bij Xperity ben je verantwoordelijk voor onze bestaande klanten. Jij fungeert als primair aanspreekpunt. Het doel van jouw functie is onze klanten te helpen meer waarde te halen uit de softwareapplicatie die ze gebruiken (Microsoft Dynamics 365). Je hebt geregeld contact en zorgt ervoor dat onze klanten tevreden zijn met de dienstverlening van Xperity. Jouw inzet moet ervoor zorgen dat de adoptie van de applicatie bij onze klanten stijgt en daarmee ook de retentie.

Z

Klanttevredenheidsonderzoek

Klanttevredenheid meet je natuurlijk regelmatig bij jouw klanten, in alle communicatie die je met hen hebt. Maar daarnaast meten we ook op periodieke basis de klanttevredenheid door middel van een klanttevredenheidsonderzoek. Vervolgens verwerk je de resultaten in een rapportage.

Uiteraard weet jij precies wat er moet gebeuren met deze resultaten en stel jij acties voor jezelf op om hier een vervolg aan te knopen.

Z

Onboarding (op de servicedesk)

Nadat onze klant een implementatietraject heeft doorlopen met ons consulting team start een belangrijk onderdeel van jouw werkzaamheden: je helpt klanten met de overdracht naar de Xperity Servicedesk.

Z

Met wie werkt de CSM nauw samen?

Als Customer Succes Manager werk je nauw samen met verschillende collega’s. Van Business Development tot en met de Servicedesk medewerkers, zij informeren jou over wat er speelt bij onze klanten.

Wat zoeken wij?

Customer Succes Manager
Customer Succes Manager Wat krijg jij

Wat krijg jij?

Bij Xperity zijn er veel mogelijkheden. Naast de gunstige voorwaarden (vast contract, goed salaris, uitstekende secundaire voorwaarden en doorgroeimogelijkheden), krijg je ook de kans om aan gave projecten en uitdagende vraagstukken te werken! Je wordt begeleidt door ervaren en deskundige collega’s in een hecht team, dat samenwerken hoog in het vaandel heeft staan.

Wat kan jij verwachten van Xperity?

Een innovatieve organisatie

Een innovatieve organisatie waarin CRM in de volle breedte wordt gezien als een strategische propositie die wordt ingevuld met Microsoft Dynamics 365 en het Powerplatform.

 

Platte organisatie

Een professionele en inspirerende omgeving waar inzet en initiatief wordt beloond. Platte organisatie met korte lijntjes en aandacht voor elkaar. Prettige en ervaren collega’s die allemaal zijn gecertificeerd en samenwerken hoog in het vaandel hebben.

Leuke sfeer

Informele sfeer, waar we hard werken afwisselen met leuke activiteiten en lekker eten. Zo gaan we binnenkort gezellig een weekendje weg!

Toonaangevende projecten

Met impact werken aan verschillende toonaangevende projecten bij aansprekende klanten.

Doorgroeimogelijkheden en super ervaren collega’s

Een omgeving waarin doorgroeimogelijkheden en kennisontwikkeling centraal staan en je omringd bent met senior collega’s die je graag helpen.

Hier ga jij werken!

Over ons – het X-Team

Bij Xperity richten wij ons op Microsoft Dynamics 365 oplossingen. Dit implementeren wij met passie bij onze klanten. Om hen zo goed mogelijk van dienst te zijn is het van belang dat er een goed team achter staat. Bij Xperity spreken wij niet over zomaar een team, maar over een X-Team met X-men. Elke X-men beschikt over de algemene kennis van Microsoft Dynamics 365, maar kent ook zijn of haar eigen specialisme – onze bovennatuurlijke krachten. En door deze krachten met elkaar te bundelen weten wij super mooie resultaten te boeken bij onze klanten!

We hechten veel waarde aan teamspirit. We delen onze kennis, vieren samen onze successen en helpen elkaar om de beste klantervaring te bieden aan onze klanten.

      Solliciteer via het onderstaande formulier!

      Of stuur jouw CV en Motivatie naar pieter.de.wit@xperity.nl of info@xperity.nl

        Liever solliciteren tijdens één op één gesprek? Kom dan gerust langs voor een kop koffie!
        Ja, ik bespreek mijn carrière mogelijkheden bij Xperity liever tijdens een kop koffie

        Andere vacatures bij Xperity

        Customer Succes Manager

        Customer Succes Manager – Full time (32-40 uur) Xperity is één van de snelst groeiende jonge IT organisaties van Nederland (FD Gazelle in 2020 én...

        Gerelateerde vacatures

        Customer Succes Manager

        Customer Succes Manager – Full time (32-40 uur) Xperity is één van de snelst groeiende jonge IT organisaties van Nederland (FD Gazelle in 2020 én...