0850 520 720 info@xperity.nl

Oplossingen

Kantoor Gemak: de totaal oplossing voor de accountancy

Kantoor Gemak is een oplossing die speciaal is ontwikkeld voor de accountancymarkt in Nederland. Het is gemaakt door Unit4 en werkt op het krachtige Microsoft Dynamics CE (CRM) platform. Deze accountancy-specifieke oplossing bestaat uit CRM met volledige projectenadministratie, urendeclaratie en facturatie en bevat accountancyspecifieke toevoegingen als klantacceptatie processen en WWFT-vragenlijsten. Hiermee omvat Kantoor Gemak alle processen die de moderne accountant nodig heeft om het werk zo effectief en efficiënt mogelijk te verrichten, in één systeem.

[

Werkt in én samen met de technologie van Microsoft

Kantoor Gemak werkt daarnaast ook volledig in- en met andere Microsoft technologie zoals Outlook voor het bijhouden van e-mails en het registreren van uren, maar ook met Excel voor uitgebreid rapporteren. Daarnaast is de oplossing volledig geïntegreerd met Microsoft Teams. Kortom: alles om je werk als accountant productiever te maken.

De client centraal

Voordat je op bezoek gaat bij de cliënt nog snel even op de smartphone kijken welke afspraken er gemaakt zijn of welke andere collega`s werk verrichten voor deze cliënt? Kantoor Gemak biedt jou een 360-graden beeld van de cliënt.

STROOMLIJN HET SALESPROCES

Naast het registreren en administreren van bestaande projecten krijg je inzicht in mogelijke nieuwe projecten bij cliënten. Zo kan je gerichter en sneller achter nieuwe verkoopkansen aan. 

Waarom Kantoor Gemak?

Kantoor Gemak biedt velen voordelen, hieronder hebben we de drie belangrijkste op een rijtje gezet.

Altijd en overal toegankelijk via de cloud

Bereikbaar vanaf elke locatie en van elk apparaat. PC, tablet of mobile. Uiteraard beveiligd tegen de strengste cloud standaarden. 

Maatwerk oplossing

De applicatie is erg eenvoudig in te richten naar de eisen en wensen van de accountant. Je krijgt maatwerk zonder te programmeren.

één totaaloplossing

Van eerste contactmoment tot en met het de facturatie, alles staat in één applicatie waardoor raporteren veel eenvoudiger wordt.

Meer weten over Kantoor Gemak?

Interesse in een vrijblijvende demonstratie van Kantoor Gemak of gewoon een vraag? Neem vrijblijvend contact met ons op via onderstaand button of telefoonnummer. We laten ons graag uitdagen!

Microsoft Dynamics 365 Phone

Klantverhalen

Wij hebben al meer dan 100 bedrijven ondersteund bij het optimaliseren van bedrijfsprocessen door de inzet van Microsoft Dynamics 365. Hieronder lees je meer over hoe zij dit ervaren hebben.

Onze laatste blogs

We delen graag onze kennis met jou, om samen te groeien!

Terugblik: de Community Care Roadshow

Terugblik: de Community Care Roadshow

Terugblik:De Community Care Roadshow: Hoe Microsoft met AI de zorg gaat veranderenOp 12, 13 en 14 Maart 2024 hebben Microsoft en Xperity de handen ineengeslagen voor een gezamenlijk evenement: De Community Care Roadshow over hoe Microsoft met AI de zorg gaat...

Lees meer
7 tips bij het implementeren van CRM

7 tips bij het implementeren van CRM

7 tips bij het implementeren van CRMHet implementeren van een Customer Relationship Management (CRM)-systeem kan een grote positieve verandering zijn voor bedrijven van elke omvang. Het biedt de mogelijkheid om klantrelaties te versterken, verkoopprocessen te...

Lees meer
CRM voor B2B en B2C: de belangrijkste verschillen

CRM voor B2B en B2C: de belangrijkste verschillen

CRM voor B2B EN B2C: de belangrijkste verschillenEr zijn veel verschillen in het gebruik van CRM tussen Business to Business (B2B) en Business to Consumer (B2C). In deze blog gaan we in op de belangrijkste verschillen en waarom beide uitgangspunten een andere...

Lees meer