0850 520 720 info@xperity.nl

Onze laatste blogs

Wij delen graag onze kennis over projectmanagement, Microsoft Dynamics 365,  Practice Management 365, CRM-systemen en nog veel meer zodat wij samen kunnen groeien. 

Release Wave 2 2022 update

Release Wave 2 2022 update

Release Wave 2 2022 UpdateKomend weekend gaat de uitrol plaatsvinden van de generieke functies van Release Wave 2 2022. Aangezien deze update weer een aantal gebruikersinterface en essentiële functionaliteiten wijzigingen met zich meebrengt leek...

Lees meer
Xperity organiseert eerste editie Lunch & Learn

Xperity organiseert eerste editie Lunch & Learn

Xperity organiseert eerste editie Lunch & LearnAfgelopen donderdag, 6 oktober, hebben we vanuit Xperity de eerste ‘Lunch & Learn’ georganiseerd. Een inspirerende dag speciaal voor onze klanten.Een Lunch & Learn? Xperity is dé expert op...

Lees meer
Xperity: World-class Workplace 2022/23!

Xperity: World-class Workplace 2022/23!

Xperity: World-class Workplace 2022/23!Xperity heeft de onderscheiding World-class Workplace 2022-23 verkregen. Deze onderscheiding laat zien dat Xperity door onze werknemers wordt gezien als een uitstekende plek om te werken. Wij zijn hier enorm...

Lees meer
Waarom Xperity Customer Succes Managers heeft

Waarom Xperity Customer Succes Managers heeft

Waarom Xperity Customer Succes Managers heeftEen customer Succes manager, ook wel CSM genoemd, is een functieomschrijving die je steeds meer voorbij ziet komen. Tien jaar geleden had nog niemand van deze term gehoord. Inmiddels behoort de CSM rol...

Lees meer
Hoe Custom Help jouw organisatie kan helpen

Hoe Custom Help jouw organisatie kan helpen

Hoe Custom Help jouw organisatie kan helpenAdoptie Een veel gehoorde uitdaging na het invoeren van een CRM-applicatie is de adoptie. Een net nieuw geactiveerde CRM-applicatie moet ingebakken worden binnen de processen van het bedrijf en medewerkers...

Lees meer
Wat is CRM?

Wat is CRM?

Wat is CRM?Xperity helpt bedrijven beter presteren, dit doen wij door de inzet van CRM software van Microsoft. De term CRM heb je vast vaker gehoord, maar wat betekent dit nu? En wat kan het voor jouzelf of jouw bedrijf betekenen? In dit artikel...

Lees meer
Xperity op Zorg & ICT 2022

Xperity op Zorg & ICT 2022

Xperity op Zorg & ICT 2022Op 14, 15 en 16 juni was het Zorg & ICT evenement in de jaarbeurs in Utrecht. In samenwerking met Microsoft was Xperity met een stand aanwezig op de beurs. Tijdens de beurs hebben kunnen spreken met mensen vanuit...

Lees meer
Microsoft Cloud licenties update

Microsoft Cloud licenties update

Microsoft cloud licenties updateIntroductie Per 1 maart 2022 gaat er flink wat veranderen voor nieuwe klanten die Microsoft Dynamics en/of Office 365 afnemen. De kosten van de maandelijkse abonnementen gaan omhoog en er worden jaarlijkse en...

Lees meer
De reis van Xperity

De reis van Xperity

De reis van XperityDit jaar vieren we ons 5 jarig jubileum. Vorige maand zijn we met alle collega’s een weekendje weg geweest. Voor onze klanten en partners hebben we op 11 november a.s. een fantastisch Xperity klantendag georganiseerd.Met het...

Lees meer
7 tips bij het implementeren van CRM

7 tips bij het implementeren van CRM

7 tips bij het implementeren van CRMHet implementeren van een Customer Relationship Management (CRM)-systeem kan een grote positieve verandering zijn voor bedrijven van elke omvang. Het biedt de mogelijkheid om klantrelaties te versterken,...

CRM voor B2B en B2C: de belangrijkste verschillen

CRM voor B2B en B2C: de belangrijkste verschillen

CRM voor B2B EN B2C: de belangrijkste verschillenEr zijn veel verschillen in het gebruik van CRM tussen Business to Business (B2B) en Business to Consumer (B2C). In deze blog gaan we in op de belangrijkste verschillen en waarom beide uitgangspunten...

Xperity steunt UNICEF als Business Buddie in Madagaskar

Xperity steunt UNICEF als Business Buddie in Madagaskar

Xperity steunt UNICEF als Business Buddie in MadagaskarXperity helpt inwoners van Zuid-Madagaskar bij het creëren van een betere toekomst door samen met UNICEF te investeren in klimaatslimme dorpen. Hierdoor zijn de bewoners beter in staat de...

De 7 belangrijkste voordelen van CRM op een rij

De 7 belangrijkste voordelen van CRM op een rij

De 7 belangrijkste voordelen van CRM op een rijCRM kan meerdere doelen dienen, zoals het verbeteren van het verkoopproces, verhogen van de omzet, of het verbeteren van klanttevredenheid door betere communicatie. In deze blog omschrijven we de...

Benieuwd hoe Xperity jouw bedrijf kan helpen groeien?

Neem via onderstaand formulier contact met ons op.

Adres

Computerweg 22
3542 DR Utrecht

Telefoonnummer