Onze laatste blogs
Wij delen graag onze kennis over projectmanagement, Microsoft Dynamics 365, Practice Management 365, CRM-systemen en nog veel meer zodat wij samen kunnen groeien.
Release Wave 2 2022 update
Release Wave 2 2022 UpdateKomend weekend gaat de uitrol plaatsvinden van de generieke functies van Release Wave 2 2022. Aangezien deze update weer een aantal gebruikersinterface en essentiële functionaliteiten wijzigingen met zich meebrengt leek...
Xperity organiseert eerste editie Lunch & Learn
Xperity organiseert eerste editie Lunch & LearnAfgelopen donderdag, 6 oktober, hebben we vanuit Xperity de eerste ‘Lunch & Learn’ georganiseerd. Een inspirerende dag speciaal voor onze klanten.Een Lunch & Learn? Xperity is dé expert op...
Xperity: World-class Workplace 2022/23!
Xperity: World-class Workplace 2022/23!Xperity heeft de onderscheiding World-class Workplace 2022-23 verkregen. Deze onderscheiding laat zien dat Xperity door onze werknemers wordt gezien als een uitstekende plek om te werken. Wij zijn hier enorm...
Waarom Xperity Customer Succes Managers heeft
Waarom Xperity Customer Succes Managers heeftEen customer Succes manager, ook wel CSM genoemd, is een functieomschrijving die je steeds meer voorbij ziet komen. Tien jaar geleden had nog niemand van deze term gehoord. Inmiddels behoort de CSM rol...
Hoe Custom Help jouw organisatie kan helpen
Hoe Custom Help jouw organisatie kan helpenAdoptie Een veel gehoorde uitdaging na het invoeren van een CRM-applicatie is de adoptie. Een net nieuw geactiveerde CRM-applicatie moet ingebakken worden binnen de processen van het bedrijf en medewerkers...
Wat is CRM?
Wat is CRM?Xperity helpt bedrijven beter presteren, dit doen wij door de inzet van CRM software van Microsoft. De term CRM heb je vast vaker gehoord, maar wat betekent dit nu? En wat kan het voor jouzelf of jouw bedrijf betekenen? In dit artikel...
Xperity op Zorg & ICT 2022
Xperity op Zorg & ICT 2022Op 14, 15 en 16 juni was het Zorg & ICT evenement in de jaarbeurs in Utrecht. In samenwerking met Microsoft was Xperity met een stand aanwezig op de beurs. Tijdens de beurs hebben kunnen spreken met mensen vanuit...
Release wave I 2022 – Wat is er nieuw op het gebied van Microsoft Dynamics en het Power Platform?
Release wave I 2022 – Wat is er nieuw op het gebied van Microsoft Dynamics en het Power Platform?Zoals je misschien weet vinden er geregeld updates plaats in Dynamics 365 (CRM) en het Power Platform. Microsoft kondigt deze elk half jaar aan als de...
3 tips over hoe CRM een zorgorganisatie beter kan helpen presteren!
3 tips over hoe CRM een zorgorganisatie beter kan helpen presteren!Vind je dit interessant? Meld je dan aan voor ons webinars om nog meer te weten te komen!Momenteel staat de zorg in Nederland onder druk. Meer mensen hebben een zorgbehoefte (o.a....
Microsoft Cloud licenties update
Microsoft cloud licenties updateIntroductie Per 1 maart 2022 gaat er flink wat veranderen voor nieuwe klanten die Microsoft Dynamics en/of Office 365 afnemen. De kosten van de maandelijkse abonnementen gaan omhoog en er worden jaarlijkse en...
De reis van Xperity
De reis van XperityDit jaar vieren we ons 5 jarig jubileum. Vorige maand zijn we met alle collega’s een weekendje weg geweest. Voor onze klanten en partners hebben we op 11 november a.s. een fantastisch Xperity klantendag georganiseerd.Met het...
5 voordelen om een PSA applicatie te gebruiken in een CRM platform
5 voordelen om een PSA applicatie te gebruiken in een CRM platformWaarom adviseren wij om PSA in een CRM platform te gebruiken? Hieronder lees je de 5 belangrijksten redenen:De grootste uitdaging voor een projectbureau is het aanbod van medewerkers...
7 tips bij het implementeren van CRM
7 tips bij het implementeren van CRMHet implementeren van een Customer Relationship Management (CRM)-systeem kan een grote positieve verandering zijn voor bedrijven van elke omvang. Het biedt de mogelijkheid om klantrelaties te versterken,...
CRM voor B2B en B2C: de belangrijkste verschillen
CRM voor B2B EN B2C: de belangrijkste verschillenEr zijn veel verschillen in het gebruik van CRM tussen Business to Business (B2B) en Business to Consumer (B2C). In deze blog gaan we in op de belangrijkste verschillen en waarom beide uitgangspunten...
Xperity steunt UNICEF als Business Buddie in Madagaskar
Xperity steunt UNICEF als Business Buddie in MadagaskarXperity helpt inwoners van Zuid-Madagaskar bij het creëren van een betere toekomst door samen met UNICEF te investeren in klimaatslimme dorpen. Hierdoor zijn de bewoners beter in staat de...
De 7 belangrijkste voordelen van CRM op een rij
De 7 belangrijkste voordelen van CRM op een rijCRM kan meerdere doelen dienen, zoals het verbeteren van het verkoopproces, verhogen van de omzet, of het verbeteren van klanttevredenheid door betere communicatie. In deze blog omschrijven we de...
Benieuwd hoe Xperity jouw bedrijf kan helpen groeien?
Neem via onderstaand formulier contact met ons op.